بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتحاد هواداران یوونتوس ؛ کونته به جای آلگری

هواداران یوونتوس خواهان بازگشت آنتونیو کونته به تورین

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴
هواداران یوونتوس خواهان بازگشت آنتونیو کونته به تورین

وضعیت در تورین برای هواداران یوونتوس کلافه کننده شده و ظاهرا مالکان باشگاه قصد دارند در تابستان آینده، آنتونیو کونته را جایگزین مکس آلگری کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وضعیت در تورین برای هواداران یوونتوس کلافه کننده شده و ظاهرا مالکان باشگاه قصد دارند در تابستان آینده، آنتونیو کونته را جایگزین مکس آلگری کنند.

به گزارش پارس فوتبال، در پی عملکرد ضعیف و سینوسی تیم آقای آلگری و همچنین نمایش های حوصله سر برِ این تیم برای هوادرانِ بانوی پیر، مدیران یوونتوس به رهبری آندره آنیلی از حالا به فکر تغییر مربی در تابستان پیش رو افتاده اند.
به گفته رسانه های ایتالیایی و نزدیک به یوونتوس اولین گزینه آنها آنتونیو کونته می باشد که سابقه حضور، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی تورینی ها را در کارنامه اش دارد.

این مربی ایتالیایی و 53 ساله، بیش از 400 بازی با پیراهن یوونتوس انجام داده و سپس در دوران مربی گری، به مدت سه سال از 2011 تا 2014 در نقش سرمربی سه بار فاتح اسکودتو و دو بار نیز سوپرکاپ ایتالیا را تصاحب کرده است.
از حیث آمار، او دوران بسیار موفقی را در یوونتوس سپری کرده بود و با سری بالا یوونتوس را ترک کرد.

پس از ترک یوونتوس، هدایت تیم ملی ایتالیا، چلسی، اینتر و حالا تاتنهام را بر عهده دارد و با توجه به شرایط راضی کننده ایی که در شمال لندن دارد، انتقال او برای مدیران یوونتوس کمی دشوار خواهد بود.

فصل گذشته کونته موفق شد با هدایت تاتنهام در طول نیم فصل، تیم بحران زده را از نونو اسپریتو تحویل بگیرد و در هفته های پایانی و پرهیاهوی لیگ انگلستان، بالاتر از آرسنال و یونایتد سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را برای سفیدپوشان شمال لندن را به دست آورد.

همچنین با وجود دو باخت اخیر تاتنهام در پریمیرلیگ، آنها در رتبه سوم لیگ قرار دارند و تیم آقای کونته در وضعیتی آرمانی به سر می برد.

با این وجود، قرارداد کونته و تاتنهام در پایان این فصل به اتمام می رسد و آینده ایی نامشخص پیش روی کونته خواهد بود.

باید منتظر باشیم و ببینیم که در پنجره های نقل و انتقالاتی پیشِ رو مدیران تاتنهام حاضر به هزینه برای تقویت تیم هستند و مهمتر از آن این که آیا دنیل لوی پیشنهاد جدیدی را برای تمدید همکاری با آنتونیو کونته ارائه می کند یا که خیر؟

در طرف دیگر نیز مکس آلگری با وجود نتایج و نمایش ضعیف تیمش، در مصاحبه ها عنوان کرده که قصد ترک کردن یوونتوس را ندارد و از حمایت آندره آنیلی و پاول ندود برخوردار است.

در ادامه راه اگر یوونتوس نتواند هیچ عنوان داخلی را کسب کند و از سهمیه لیگ قهرمانان سال بعد هم جا بماند، بعید است بشود به این مصاحبه ها دل بست و باید منتظر تغییراتی در راس کادر فنیِ یوونتوس در فصل آتی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *