بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام داوران برای ساپینتو روی نیمکت، بی حرکت! + عکس

تذکر داوران دیدار با هوادار به ریکاردو ساپینتو بابت اعتراضات

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
تذکر داوران دیدار با هوادار به ریکاردو ساپینتو بابت اعتراضات

ظاهرا داوران روی حرکات ریکاردو ساپینتو در کنار خط بی اندازه حساس شده اند و هر اعتراض او را با یک کارت زرد مدیریت می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می رسد داوران روی حرکات ریکاردو ساپینتو در کنار خط بی اندازه حساس شده اند و هر اعتراض او را با یک کارت زرد مدیریت می کنند، اتفاقی که دیروز در بازی با هوادار هم رخ داد.

به گزارش پارس فوتبال، ریکاردو ساپینتو طبق معمول در مصاف با هوادار هم در کنار خط پرشور بود و البته به نسبت بازی های گذشته مدیریت بهتری روی رفتارهای خود داشت و حتی در جاهایی اعتراض خود را به تصمیمات داور خیلی عاقلانه مطرح کرد. او دیروز به دریافت کارت زرد از سوی حسن اکرمی اعتراض داشت و اعلام کرد، در صحنه ای که داور چهارم او را فرا خواند تا به وی کارت زرد نشان دهد، در حال گفتمان با یکی از دستیاران خود بوده و اصلا اعتراضی به داور نداشته است و همین موضوع او را عصبانی کرد.

واکنش آنی ساپینتو به تصمیمات داور بدون شک می تواند، بهتر از سوی داوران مدیریت شود و هنر داور تنها در دادن کارت زرد به او نیست و از سویی در بازی دیروز با هوادار هم مشخص شد برخی از جوش و خروش های ساپینتو در کنار زمین درونی است، یعنی اینکه با خودش وارد بحث می شود و فریاد می زد و چند متری اینطرف و آنطرف می رود تا تصمیم داور را برای خود هضم کند و نشان دادن کارت زرد به احساس مربی به نظر تنها جو بازی را متشنج می کند. بروز احساسات در فوتبال چه در زمان خوشحالی و چه در زمان ناراحتی تا زمانی که به شخصیت و سلامت کسی در فوتبال آسیب نزند، به نظر می رسد بدون اشکال باشد و این می تواند بهتر از سوی داوران مدیریت شود.

تذکر داوران دیدار با هوادار به ریکاردو ساپینتو بابت اعتراضات

ساپینتو نمی تواند در کنار زمین بی حرکت بایستد و تیمش را هدایت کند و هر مربی مدلی برای مربیگری دارد. گاهی صحبت های داور می تواند، شدیدترین رفتارها را از سوی سرمربی مدیریت کند. این اتفاق در فوتبال حرفه ای بارها و بارها رخ داده که یک مربی پر جنب و جوش با صحبت توسط داور مبنی بر اینکه همه چیز بازی تحت کنترل اوست و سعی می کند بهترین قضاوت را داشته باشد، آرام در کنار خط کار خود را دنبال کرده است و اینطور باید گفت گاهی مدیریت و چند کلام با چنین مربیانی کارایی اش بهتر از خرج کارت های زرد و قرمز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *