بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خروش دوباره ساپینتو ؛ مرد شماره یک استقلال دوباره بی اعصاب شد + عکس

اعتراض شدید ریکاردو ساپینتو به داور بازی استقلال و هوادار

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
اعتراض شدید ریکاردو ساپینتو به داور بازی استقلال و هوادار

اولین اعتراض ریکاردو ساپینتو بعد از بازگشت به نیمکت استقلال در دقیقه 28 دیدار با هوادار صورت گرفت و او دوباره عصبانی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولین اعتراض ریکاردو ساپینتو بعد از بازگشت به نیمکت استقلال در دقیقه 28 دیدار با هوادار صورت گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، سرمربی پرتغالی استقلال بعد از 3 جلسه محرومیت به خاطر رفتاری که در دیدار با گل گهر سیرجان داشت، توانست مقابل هوادار به نیمکت تیمش برگردد و از کنار زمین شاگردان خود را کنترل و هدایت کند.

با توجه به محرومیت طولانی مدت، انتظار می رفت که ساپینتو نسبت به قبل آرامش بیشتری داشته باشد و بتواندروی رفتارهای خود کنترل پیدا کند. او در دقایق ابتدایی همین آرامش را کنار زمین به اجرا گذاشت اما در دقیقه 28 دوباره شاهد اعتراض شدید این مربی بودیم.

در دقیقه 28 مسابقه داور مسابقه یک خطا نزدیک به ساپینتو اعلام کرد؛ جایی که جعفر سلمانی و فرزاد جعفری باهم برخورد داشتندو حسن اکرمی داور وسط رای به خطای مدافع استقلال داشت. این صحنه اعتراض شدید ریکاردو ساپینتو را به همراه داشت. سرمربی استقلال بدون توجه به اتفاقات قبلی به تصمیم داور اعتراض کرد. در ادامه نیمکت نشینان استقلال سریعا به سمت ساپینتو آمدند تا او را آرام کننداما فایده ای نداشت. در نهایت اکرمی کنار زمین آمد و یک کارت زرد به سرمربی استقلال نشان داد.

اعتراض شدید ریکاردو ساپینتو به داور بازی استقلال و هوادار

ساپینتو بعد از اخطاری که دریافت کرد به اعتراض های خود ادامه داد؛ او اینبار سمت ناظر بازی و داور چهارم رفت و نسبت به اخطاری که گرفته اعتراض داشت.

به عبارت بهتر می توان گفت آرامش ساپینتو بعد از سپری کردن محرومیت طولانی فقط تا دقیقه 28 ادامه داشت و او دوباره به اعتراض های خود ادامه داد. البته که سرمربی استقلال دیگر دوست ندارد با محرومیت و جریمه سنگین کمیته انضباطی مواجه شود و به همین خاطر هیجانات خود را بیشتر از قبل کنترل خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *