بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لحظه‌ای که استرس قلعه‌نویی را فرا گرفت + عکس

نگرانی شدید امیر قلعه نویی در دقایق پایانی دیدار گل گهر و فولاد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰
نگرانی شدید امیر قلعه نویی در دقایق پایانی دیدار گل گهر و فولاد

گل علیرضا کوشکی که بلافاصله پس از گل دوم گل‌گهر به ثمر رسید حسابی امیر قلعه نویی سرمربی آبی‌های شهر سیرجان را عصبانی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل علیرضا کوشکی که بلافاصله پس از گل دوم گل‌ گهر به ثمر رسید حسابی امیر قلعه نویی سرمربی آبی‌های شهر سیرجان را عصبانی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار گل‌گهر و فولاد خوزستان که یکی از دیدارهای جذاب و تماشایی روز اول هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بود با پیروزی یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به دقایق پایانی رسید؛ جایی که سیرجانی‌ها توانستند روی یک ضدحمله سریع دروازه کریستوفر کنت را برای دومین مرتبه باز کنند و کار را برای بازگشت شاگردان نکونام به ماموریتی غیرممکن بدل کردند.

البته فولاد خوزستان که در بازی هفته گذشته توانسته بود بلافاصله پس از گل نساجی پاسخ این گل را بدهد در ورزشگاه فولاد آره‌نا هم دست به کار مشابهی زد و چند ثانیه پس از گل مرتضی تبریزی با ضربه تماشایی علیرضا کوشکی از پشت محوطه جریمه دروازه فروزان را باز کرد تا دقایق پایانی با التهاب و استرس زیادی میان دو تیم دنبال شود.

کوشکی برای به ثمر رسیدن این گل حرکتی در عرض را آغاز کرد و چند ثانیه پس از خارج شدن از محوطه جریمه به توپ ضربه زد ولی امیر قلعه نویی معتقد بود که این بازیکن ریزنقش چند ثانیه پیش از زدن ضربه روی بازیکن تیمش خطا کرده و پس از گل با عصبانیت و چهره‌ای برافروخته این موضوع را به موعود بنیادی‌فر انتقال داد. داور مسابقه اما اعتقادی به خطا نداشت و گل را پذیرفت تا در سه دقیقه باقی مانده استرس بسیار زیادی بر جو مسابقه حاکم شود.

درنهایت این مسابقه با برتری ارزشمند گل‌گهر تمام شد و امیر قلعه‌نویی برد ارزشمندی را در دیدار حیثیتی مقابل جواد نکونام به نام خودش زد.

نگرانی شدید امیر قلعه نویی در دقایق پایانی دیدار گل گهر و فولاد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *