بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشک‌های تبریزی پس از گل خاص در فولاد آره‌نا + عکس

گل سه امتیازی مرتضی تبریزی در اهواز برای گل گهر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۴۹
مرتضی تبریزی

درست در زمانی که فولاد خوزستان تمام تلاش خود را برای زدن گل تساوی به کار گرفته بود، اسیر یک ضدحمله شد و دروازه اش توسط مرتضی تبریزی باز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درست در زمانی که فولاد خوزستان تمام تلاش خود را برای زدن گل تساوی به کار گرفته بود، اسیر یک ضدحمله شد و دروازه اش توسط مرتضی تبریزی باز شد.

به گزارش پارس فوتبال، دیدار حیثیتی فولاد خوزستان و گل گهر در استادیوم فولاد آره‌نا در نیمه اول با درخشش محسن فروزان با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی که با رویکردی متفاوت نسبت به بازی‌های قبلی به این مسابقه پا گذاشته بودند روی یک ضدحمله با پاس دقیق استنلی کی روش و ضربه تماشایی شکاری به گل اول در دقیقه 62 دست پیدا کردند.

پس از این گل جواد نکونام تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه، تساوی و احتمالا کسب پیروزی به کار گرفت و با سه تعویض همزمان در دقیقه 76 که با بیرون رفتن بوحمدان، والی و پاتوسی و ورود کوشکی، آقایی و غبیشاوی همراه شد سعی کرد نتیجه را عوض کند. در ادامه نجاریان و حزباوی هم به جای شیری و انصاری وارد زمین شدند ولی پس از 30 دقیقه تلاش برای به ثمر رساندن گل تساوی سرانجام این گل گهر بود که روی یک ضدحمله دیگر توانست گل دوم را روی پاس سهرابیان جلو کشیده و مرتضی تبریزی در دقیقه 1+90 از دهانه دروازه ثبت کند.

تبریزی در ترکیب اصلی این مسابقه نبود ولی پس از مصدومیت زودهنگام برزای در دقیقه 6 خیلی زود وارد زمین شد و توانست در وقت‌های اضافی گل سرنوشت‌سازی را برای تیمش به ثمر برساند؛ گلی که دومین گلزنی او در این فصل بود و پس از گل دیرهنگام فولادی‌ها که نتیجه را 2 بر 1 کرد بیشتر ارزشش به چشم آمد.

مرتضی تبریزی

تبریزی پس از گل ارزشمندی که به نوعی کار فولادی‌ها را تمام کرد اینگونه دستانش را به آسمان برد و اشک چشمانش را با دست چپش پنهان کرد.

مرتضی تبریزی برای ثبت این گل پس از اینکه پشت محوطه جریمه با حرکتی تکنیکی مالکیت خود را به توپ تثبیت کرد،آن را در فضایی مناسب در اختیار سهرابیان قرار داد و در ادامه چند ثانیه بعد در محوطه شش قدم با یک بغل پای نرم دروازه کنت را برای دومین مرتبه باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *