بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روز بدشانسی های سامورایی تراکتور ؛ حتی قیچی هم نشد + عکس

ناکامی محمد عباس زاده در گلزنی در دیدار تراکتور و ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۲۸
ناکامی محمد عباس زاده در گلزنی در دیدار تراکتور و ملوان

محمد عباس زاده یکی از دو گلزن برتر لیگ تا اینجای کار، برای دومین هفته متوالی در زدن گل ناکام بود و هرچه زد به در بسته خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد عباس زاده یکی از دو گلزن برتر لیگ تا اینجای کار، برای دومین هفته متوالی در زدن گل ناکام بود.

به گزارش پارس فوتبال، تراکتور روز گذشته بعد از مدت‌ها با زوج کاوه رضایی- محمد عباس زاده در خط حمله کار را شروع کرد. در حالی که به نظر می‌رسید در این شرایط، قدرت خط حمله سرخ‌پوشان بیشتر و پیروزی مقابل ملوان آسان‌تر شود اما بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در روز بازگشت کاوه به ترکیب اصلی اما امید اول گلزنی تراکتور در این دیدار هم کسی نبود جز محمد عباس‌زاده. این مهاجم 33 که با 6 گل در کنار لوکادیا صدرنشین جدول گلزنان است، مثل بازی هفته گذشته مقابل سپاهان در گلزنی ناکام بود. او بعد از هت‌تریک منجر به بردش مقابل نفت MIS در هفته نهم دیگر گل نزده است.

محمد عباس‌زاده که به واسطه درخشش‌های اخیر محبوبیت دو چندانی نزد هواداران کسب کرده و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو داشت، مقابل ملوان خیلی تلاش کرد تا نام خود را وارد لیست گلزنان کند اما در این کار ناموفق بود. او حتی از یکی از تخصص‌های ویژه خود هم استفاده کرد اما مدافعان حریف حسابی حواس‌شان بود و مثل سایه این بازیکن را تعقیب می‌کردند تا مانع از گلزنی او شوند.

ناکامی محمد عباس زاده در گلزنی در دیدار تراکتور و ملوان

عباس‌زاده که در شرایط عادی موفق به باز کردن دروازه ملوان نشده بود، روی یک ارسال به هوا برخاست و با یک ضربه آکروباتیک قصد گلزنی داشت. مدافع ملوان اما به او چسبیده بود و اجازه این کار را نداد؛ کاری که مهاجم تراکتوری ها همین چند وقت پیش مقابل نفت مسجد سلیمان به زیبایی انجامش داده بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *