بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبری مهم از باشگاه پرسپولیس در فصل آینده ؛ تیمی جدید در راه است

تشکیل تیم فوتبال بانوان پرسپولیس در سال آینده

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۰۰
حسین شهریاری رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گزارشی از وضعیت مدیریت سرخ ها از تشکیل تیم فوتبال بانوان این باشگاه در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تیم بانوان این باشگاه تا سال آینده تشکیل خواهد شد.

حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد:

بازی خوبی بود و با توجه به غیبت هواداران، اگر آن‌ها بودند، بازی بهتری می‌شد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و مهم گرفتن ۳ امتیاز بود و با صدرنشینی به تعطیلات می‌رویم و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم.

خبیری در خصوص اوضاع مدیریتی باشگاه پرسپولیس توضیح داد:

وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد، همه ارکان باشگاه وظایف خود را انجام می‌دهند. ما یک هیات مدیره منسجم و بدون حاشیه داریم که هر کسی وظیفه خودش را انجام می‌دهد. درویش و معاونانش وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد. تیم ما بهترین تیم ایران و یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و حضور در صدر جدول این شایستگی را ثابت می‌کند. همه بازیکنان و گل‌محمدی غیرت‌مردانه تلاش می‌کنند تا هواداران که به دنبال قهرمانی هستند، یکی از بی‌حاشیه‌ترین پرسپولیس‌هایی را ببینند که قهرمان ایران می‌شود.

او درباره پرونده رادوشوویچ تصریح کرد:

فکر نمی‌کنم درخواست پرداخت طلب رادو را در ۳ قسط داشتیم و در بخش مدیریتی این قضیه در حال پیگیری است و از نظر حقوقی در جریان نیستم و پرونده در CAS در جریان است و فکر نمی‌کنم چنین درخواستی مطرح باشد. دوستان ما هم هجدهم به CAS می‌روند و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

خبیری درباره پرداخت پاداش بازی با ملوان گفت:

بحث پرداخت پاداش‌ها با نظم خاصی انجام می‌شود و در بازی‌هایی که تیم برنده می‌شود، حق بازیکنان است که این پاداش را بگیرند زیرا هواداران را خوشحال می‌کنند.

عضو هیان مدیره پرسپولیس درباره سمت جدیدش توضیح داد:

هنوز اجرایی نشده اما یک پیشنهادی را وزارت ورزش و معاونت حقوقی آن‌ها و وزارت دادگستری داده‌اند که مثل بقیه بخش‌های قضایی که دادگاه تخصصی دارد، شورای حل اختلاف در ورزش هم تشکیل شود و پرونده‌هایی که قرار است دادگاهی شود، قبلش در شورای خل اختلاف مطرح و سپس حل شود. ایده خوبی است که وزارت ورزش و وزارت دادگستری از آن استقبال کردند و پیشکسوتان در دادگاه‌ها دنبال حق و حقوق خود نخواهند بود و در این شورای حل اختلاف‌ها که دو شعبه هم خواهد بود، حل و فصل شود و محبت کردند که من را هم به عنوان یکی از اعضای این شورا انتخاب کردند.

او درباره خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

درویش توضیحات لازم را داد. ما الزاما نباید مالک استادیوم باشیم و آن قراردادی که با ورزشگاه آزادی داریم و به AFC نشان می‌دهیم، از نظر آن‌ها مورد قبول است. دکتر سجادی به ما توصیه کردند که این اتفاق رخ دهد و کل هیات مدیره و مدیرعامل با این موضوع موافق هستند و در برنامه‌های سال آینده ما خواهد بود. اگر قرار است تیمی را تشکیل دهیم، باید درخور نام پرسپولیس باشد. موضوع خصوصی‌سازی انجام شده و من در این ۲۵ سالی که در ورزش هستم، در همه دولت‌ها اعلام می‌شد اما وزارت ورزش این دوره این شعار را عملی کرد و استارت کار آن خورده است و برای سال آینده چند بلوک واگذار می‌شود و رییس سازمان خصوصی تلاش زیادی کردند و در ماه‌های آینده بحث مالکیت حل می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *