بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی داور رکورد طلایی تراکتور را خراب کرد + عکس

مردود شدن سریع ترین پاس گل تعویضی تاریخ لیگ برتر توسط بازیکن تراکتور از سوی داور

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
تراکتور و ملوان

پانزده دقیقه از نیمه دوم دیدار تراکتور و ملوان گذشته بود که قربان بردیف کاوه رضایی را از زمین بیرون کشید و یک وینگر جوان را جایگزین او کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تراکتور در آستانه رقم زدن یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تایخ بود که اشتباه داور مانع از آن شد.

به گزارش پارس فوتبال، پانزده دقیقه از نیمه دوم دیدار تراکتور و ملوان گذشته بود که قربان بردیف کاوه رضایی را از زمین بیرون کشید و یک وینگر جوان را جایگزین او کرد. کاوه بر انجام تشریفات تعویض، زمان را هدر نداد و از کنار خط، زمین را ترک کرد. مهدی هاشم‌نژاد هم به عنوان یار جایگزین به سرعت خود را به سمت چپ زمین فرستاد و تنها 22 ثانیه بعد، پاس گل داد. البته این گل و پاس گل با اشتباه عجیب داوری سوخت.

هاشم‌نژاد بعد از سه هفته حضور در ترکیب اصلی، هفته گذشته نیمکت‌نشین بود و در نیمه دوم به میدان آمد. بردیف در این دیدار هم تصمیم بازی با سپاهان را تکرار کرد تا با افزودن نیروی جوان‌تر به تیمش، شانس گلزنی را بالا ببرد. وینگر تراکتور در 59:29 وارد زمین شد و در عرض ده ثانیه خود را به پست مورد نظر رساند. او بلافاصله صاحب توپ شد و در اولین دشت توپ در حالی که 59:47 از بازی می گذشت به توپ ضربه زد. این ضربه بعد از دخالت مدافع حریف به گوستاوو رسید و او هم با ضربه ای دقیق گلزنی کرد.

اگر همه چیز طبق روال پیش می رفت شاهد خلق یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تاریخ لیگ برتر ایران می بودیم ولی سیدعلی تصمیمی را تایید کرد که آرمان اسعدی با پرچم آن را اعلام کرد.

تراکتور و ملوان

تراکتور و ملوان

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *