بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف تلخ ال چولو پس از حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان

دیه‌گو سیمئونه : سخت‌ترین روز مربیگری‌ام بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۱
دیه‌گو سیمئونه

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید، از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراضی است و اعتراف کرد بدترین روز مربیگریش بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید، از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراضی است.

به گزارش پارس فوتبال، اتلتیکو مادرید شب گذشته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرلورکوزن رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

آنها با این نتیجه عملا از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان بازماندند و کلوب بروژ و پورتو هستند که در فاصله یک هفته تا پایان این رقابت‌ها صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کردند.

سیمئونه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

این لحظه‌ای دشوار و غیرمنتظره در پروژه این باشگاه است. این دومین بار در طول 10 سال اخیر است که ما از این مرحله حذف می‌شویم. واقعا برنامه‌ای برای این شرایط نداشتیم. این بار، علیرغم این واقعیت که من فکر می‌کنم شایستگی بیشتری داشتیم اما باید بدانیم که دو راهی پیش رو داریم. اول این که نقش قربانی را بگیریم و دوم این که به تلاش ادامه دهیم و من دومی را انتخاب می‌کنم.

او درباره شرایط این بازی اظهار داشت:

در نیمه اول خوب بازی کردیم، آنها نتوانستند راهی پیدا کنند و صرفا روی دو فرصتی که به دست آوردند گل زدند. در نیمه دوم نشان دادند که تیمی سرعتی و پویا هستند و می‌توانند برنده باشند. یکی از مشکلات ما در لیگ قهرمانان پنالتی است. هرچند حالا دیگر همه چیز تمام شده است. این سخت‌ترین روز من به عنوان یک مربی بود.

سرمربی اتلتیکو همچنین درباره تجربه‌اش از حضور در لیگ قهرمانان اضافه کرد:

تردیدی نیست که لیگ قهرمانان برای من دشوار است. ما یک فینال را در ضربات پنالتی و دیگری را در دقیقه 93 از دست دادیم اما من بسیار سرسخت هستم و تا زمانی که در این باشگاه باشم برای رسیدن به لیگ قهرمانان تلاش خواهم کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *