بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هاروی الیوت وارد تاریخ باشگاه لیورپول شد + عکس

هاروی الیوت جوان ترین گلزن لیورپول در 2 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۵۲
هاروی الیوت جوان ترین گلزن لیورپول در 2 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا

هاروی الیوت وینگر راست لیورپول با گلزنی در بازی دیشب به یک رکورد منحصر به فرد دست یافت. او در واقع جوان ترین لیورپولی گلزن این رقابت ها شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاروی الیوت وینگر راست لیورپول با گلزنی در بازی دیشب به یک رکورد منحصر به فرد دست یافت.

به گزارش پارس فوتبال، لیورپول دیشب به یک پیروزی آسان مقابل آژاکس دست یافت تا در گروه B لیگ قهرمانان اروپا 12 امتیازی شود. این تیم که پیش از این صعود خود را همراه با ناپولی قطعی کرده بود با درخشش مهاجمان خود سه گل به آژاکس زد. وینگر جوان انگلیسی یکی از گلزنان لیورپول در این دیدار بود که او را وارد تاریخ باشگاه کرد.

در حالی که صلاح و نونز هر کدام یک بار دروازه آژاکس را باز کرده بودند، هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول سومین گل تیم را در دقیقه 52 به ثمر رساند. او که در این دیدار در ترکیب اصلی حضور داشت، به خوبی جواب اعتماد کلوپ را با گلزنی داد و تا دقیقه 72 نیز در زمین حضور داشت.

هاروی الیوت جوان ترین گلزن لیورپول در 2 دیدار متوالی لیگ قهرمانان اروپا

این گل، هاروی الیوت را به جوان‌ترین گلزن باشگاه لیورپول در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرد که در دو بازی متوالی موفق به باز کردن دروازه حریفان می شود. او دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و دو گل زده است.

الیوت امسال با پیراهن شماره 19 برای لیورپول به میدان می رود. او پیش از شروع فصل، دلیل انتخاب این شماره را علاقه بالایش به سادیو مانه ای اعلام کرد که الگوی دوران کودکی‌اش بود و حالا به دنبال این است تا جای این ستاره را بعد از جدایی مانه و حضورش در بایرن، کنار دیگر مهاجمان تیم کلوپ پر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *