بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیشکسوت استقلال گربه سیاه های آبی ها را لو داد

صادق ورمزیار : استقلال مقابل دفاع اتوبوسی دچار مشکل می‌شود

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ | ۷:۰۰
صادق ورمزیار : استقلال مقابل دفاع اتوبوسی دچار مشکل می‌شود

صادق ورمزیار پیشکسوت آبی های پایتخت با بیان اینکه تیم هوادار فوتبال بازی می کند، مدعی شد که استقلال مقابل دفاع اتوبوسی دچار مشکل می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال برابر تیم‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند در بیشتر مسابقات دچار مشکل شده است.

صادق ورمزیار درباره نتایج سینوسی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت:

این مسئله به نحوه بازی تیم‌های مقابل استقلال بازمی‌گردد. شاگردان ریکاردو ساپینتو برابر هر تیمی که فوتبال بازی کرده، نمایش خوبی داشتند. استقلال بازیکنانی دارد که حمل توپ خوبی دارند و در ایجاد موقعیت در ضد حملات عملکرد مناسبی نشان می‌دهند اما برابر تیم‌هایی که به اصطلاح اتوبوسی دفاع می‌کنند به مشکل می‌خورد.

وی افزود:

بیشتر نتایج سینوسی استقلال تا هفته دهم لیگ برتر به خاطر نمایش تیم‌های مقابل بوده است. شاگردان ساپینتو باید پلن دومی برای این شرایط داشته باشند تا بتوانند برابر چنین تیم‌هایی نتیجه بگیرند.

پیشکسوت استقلال تهران با اشاره به دیدار فردای آبی‌پوشان مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر و نساجی مازندران در سوپرجام گفت:

هوادار، فوتبال بازی می‌کند اما اگر بخواهد روش تدافعی را در پیش بگیرد، برای استقلال دردسرساز خواهد شد. هوادار تا اینجای کار با بازیکنان خوب و و وینگرهای چپ و راست خوبی که داشته، فوتبال را روی زمین اجرا کرده است. بازی سوپرجام برای استقلال سخت خواهد بود چون نساجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفت و خودش را به بالای جدول رساند. تیم حمید مطهری در لیگ مقابل استقلال بازی شناوری به نمایش گذاشت ولی آبی‌پوشان با عملکرد خوب با نتیجه پرگل به برتری رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *