بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت کاوه رضایی به استقلال شدنی است ؟

کاوه رضایی به استقلال نزدیک تر شد

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۶
کاوه رضایی

مصاحبه جدید سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور نشان می‌دهد که کاوه رضایی، به احتمال زیاد، در نیم‌فصل به استقلال برخواهد گشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال طی روزهای گذشته حسابی داغ شده و اگرچه تراکتوری‌ها روی قرارداد این بازیکن با تیمشان مانور کرده‌اند اما همانطور که چند روز قبل نوشته بودیم، گویا قرارداد کاوه با تیم تبریزی طوری بسته شده که او می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی، از این تیم جدا شود و به استقلال برگردد.

امروز یک روزنامه غیرورزشی به این نکته اشاره کرد که در قرارداد رضایی ذکر شده اگر این بازیکن در نیم‌فصل خودش درخواست بدهد می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه با تراکتور فسخ کرده و به استقلال بازگردد و تا پایان فصل این تیم را همراهی کند.

از طرف دیگر، ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور هم طوری صحبت کرده که مشخص است او هم اطمینانی از ماندن رضایی در تراکتور در نیم فصل دوم ندارد:

” مطمئن باشید کاوه رضایی در هر باشگاهی که بازی کند عزیز فوتبال ایران است و سرمایه این مملکت به‌شمار می‌رود و دیگر صحبتی باقی نمی‌ماند.”

به این نکته هم اشاره کنیم که بهتاج حاضر نشده به این سوال پاسخ دهد که آیا در قرارداد کاوه رضایی با تراکتور، بند جدایی درنیم‌فصل وجود دارد یا نه. البته که به نظر می‌رسد از روز اولی که رضایی به تراکتور پیوست، استقلالی‌ها او را فقط برای یک نیم‌فصل در اختیار تیم تبریزی قرار داده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *