بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اطلاعیه سپاهان در خصوص ممنوع‌الخروجی گولسیانی!

باشگاه سپاهان : پاسخگویی مسائل گئورگی گولسیانی بر عهده باشگاه جدید بوده و هیچ ارتباطی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ندارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۸
گولسیانی در سپاهان

دیروز خبری مبنی بر عدم پرداخت مالیات گولسیانی مدافع سابق سپاهان توسط این باشگاه و پرداخت مالیات توسط خود بازیکن در برخی از رسانه‌ها منتشر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص پرداخت مالیات مدافع سابق خود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پارس فوتبال، صبح دیروز خبری مبنی بر عدم پرداخت مالیات گئورگی گولسیانی مدافع سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان توسط باشگاه سپاهان و پرداخت مالیات توسط خود بازیکن در برخی از رسانه‌ها منتشر شد.

این موضوع، واکنش رسمی باشگاه سپاهان را در پی داشته و روابط عمومی این باشگاه در یک بیانیه، ضمن تکذیب این خبر، مواردی را جهت اطلاع‌رسانی منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید؛

1- باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر اساس روال کاری خود، به محض خروج بازیکن، کلیه مراحل مربوط به امور مالی و حقوقی تا مراحل نهایی و ابطال پروانه کار را انجام می‌دهد و پس از آن همه مسائل حقوقی و مجوزات مربوطه با کارفرمای جدید این بازیکن است.

2- تا تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ مفاصاحساب مالیاتی توسط بازیکن با همکاری باشگاه سپاهان تهیه و در اختیار باشگاه جدید قرار گرفته است.

3- با توجه به قوانین مالیاتی کشور بازیکن با همکاری باشگاه سپاهان مالیات سال 1400 خود را پرداخت نموده است.

لذا تاکید می‌شود پاسخگویی مسائل بازیکن بر عهده باشگاه جدید بوده و هیچ ارتباطی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ندارد. این باشگاه در زمان مقتضی و طبق درخواست بازیکن، اقدامات لازم را به موقع انجام داده‌است.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *