بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لایپزیش 3-2 رئال مادرید ؛ بالاخره اولین شکست فصل

پیروزی ارزشمند لایپزیش در خانه برابر رئال مادرید در دیداری پرگل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۴۲
پیروزی ارزشمند لایپزیش در خانه برابر رئال مادرید در دیداری پرگل

رئال مادرید در شبی که نمایش خوبی ارائه نداد، 2-3 در خانه لایپزیش مغلوب شد. با این نتیجه صدرنشینی تیم آنچلوتی هم به خطر افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در شبی که نمایش خوبی ارائه نداد، 2-3 در خانه لایپزیش مغلوب شد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید که در این فصل هنوز شکستی را متحمل نشده بود، امشب در خانه لایپزیش قادر به خلق موقعیت چندانی نبود و در نهایت 2-3 در این دیدار و در آلمان شکست خورد.

لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی و دو موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 11 به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر بود که ابتدا ضربه سر گواردیول توسط تیبو کورتوا مهار شد و در ادامه خود این بازیکن موفق شد دروازه را باز کرده و گل اول لایپزیش را به ثمر برساند.

سه دقیقه بعد لایپزیش با حرکت کریستوفر انکونکو از سمت چپ محوطه جریمه فاصله ای تا زدن گل دوم خود نداشت، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و به تور کنار دروازه رئال مادرید برخورد کرد.

حملات لایپزیش ادامه پیدا کرد و این تیم خیلی زود به گل دوم خود دست یافت. بعد از ارسال کرنر توپ در محوطه جریمه به کریستوفر انکونکو رسید و او با ضربه ای دقیق موفق شد گل دوم لایپزیش را به ثمر برساند.

در اواسط نیمه اول بود که وینیسیوس جونیور در سمت چپ توپ را به رودریگو رساند و این ستاره برزیلی می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او با عکس العمل بلاشوویچ همراه شد.

در دقیقه 42 دومینیک سوبوسلای در گوشه محوطه رئال مادرید صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد رئال مادرید موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. ارسال مارکو آسنسیو از سمت راست با ضربه سر تمام کننده وینی جونیور در مقابل دروازه همراه شد و رئال مادرید به گل اول رسید. در ادامه اتفاق دیگری رخ نداد و لایپزیش با برتری 1-2 راهی رختکن شد.

پیروزی ارزشمند لایپزیش در خانه برابر رئال مادرید در دیداری پرگل

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با پاس وینیسیوس بود که اورلین شوامنی در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او به مدافع لایپزیش برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

در ادامه جریان بازی کمی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 69 و روی پاس انکونکو بود که تیمو ورنر در سمت راست محوطه رئال مادرید موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی ارسال مارکو آسنسیو از سمت چپ بود که رئال مادرید فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه وینی جونیور از فاصله ای نزدیک با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پیروزی ارزشمند لایپزیش در خانه برابر رئال مادرید در دیداری پرگل

یک دقیقه بعد لایپزیش به گل سوم دست یافت. ارسال سیماکان از سمت راست در دهانه دروازه به تیمو ورنر رسید و او با ضربه ای دقیق و به راحتی موفق به زدن گل سوم شد.

در اوقات اضافی این دیدار و با توقف رودریگو در محوطه، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود این بازیکن پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای خلاف جهت موفق به گلزنی شد. اما اتفاق دیگری رخ نداد و رئال مادرید 2-3 در این دیدار شکست خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *