بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورتموند 0-0 منچسترسیتی ؛ صدرنشینی تیم پپ قطعی شد

توقف منچسترسیتی در خانه دورتموند با نتیجه بدون گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۷
توقف منچسترسیتی در خانه دورتموند با نتیجه بدون گل

منچسترسیتی در خانه دورتموند در دقایقی خوش شانس بود و البته در نیمه دوم ریاض محرز یک پنالتی خراب کرد تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی در شبی که یک پنالتی از دست داد، 0-0 در خانه دورتموند متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی در خانه دورتموند در دقایقی خوش شانس بود و البته در نیمه دوم ریاض محرز یک پنالتی خراب کرد تا در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شود.

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت کریم آدیمی از سمت راست می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه خودخواهانه این بازیکن دقیق نبود و در اختیار استفان اورتگا قرار گرفت.

در دقیقه 25 باز هم کریم آدیمی از سمت راست حرکت کرده و پاس به بیرون او در مقابل دروازه منچسترسیتی به رینا رسید، اما ضربه این بازیکن نیز زاویه نداشت و باز هم دروازه بان سیتی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 36 و با پاس نیکلاس سوله بود که دورتموند صاحب بهترین فرصت برای باز کردن دروازه شد. موکوکو در مرکز محوطه و در نزدیکی دروازه به راحتی می توانست دروازه سیتی را باز کند، اما ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه این تیم پیدا نکرد.

توقف منچسترسیتی در خانه دورتموند با نتیجه بدون گل

در اواخر نیمه اول این بار موکوکو در گوشه محوطه جریمه سیتی موقعیت مناسبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او با عکس العمل اورتگا همراه شد و نیمه اول علیرغم برتری دورتموند، با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با خطای امره جان روی ریاض محرز صاحب یک ضربه پنالتی و بهترین موقعیت برای زدن گل اول شد. خود این ستاره الجزایری پشت توپ قرار گرفت، اما کوبل ضربه او را به زیبایی مهار کرد و این فرصت فوق العاده برای سیتی از دست رفت.

توقف منچسترسیتی در خانه دورتموند با نتیجه بدون گل

در دقیقه 60 و روی پاس به بیرون تورگان هازارد از سمت چپ برای رینا بود که دورتموند می توانست بالاخره به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و راهی به دروازه سیتی نیافت.

دقایقی بعد خولین آلوارز در سمت راست محوطه دورتموند صاحب توپ شده و می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه او را کوبل با عکس العمل تماشایی خود مهار کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *