بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره گلزن به استقلال در هاله ای از ابهام !

موانع پیش پای بازگشت کاوه رضایی به استقلال ؛ کار سخت تر شد !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ | ۷:۰۰
بند فسخ قرارداد با پرداخت مبلغی در قرارداد کاوه رضایی با ترکتور برای بازگشت به استقلال

به نظر می رسد که بازگشت کاوه رضایی به استقلال سخت تر از گذشته باشد و ممکن است مبلغ رضایت باشگاه تراکتور مدیریت جدید آبی ها را از خرید مهاجم پیشین خود منصرف کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داستان کاوه رضایی و بازگشتش به استقلال پیچیده شده است.

با اینکه صحبت از بازگشت کاوه رضایی به استقلال است و اینکه وی می‌تواند بدون دردسر به جمع آبی ها بازگردد اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. این بازیکن که به دلیل مشکلات موجود در استقلال ناچار شد به تراکتورسازی برود در حال حاضر قرار است به استقلال بازگردد و نیم فصل دوم را در این تیم سپری کند اما مدیران تراکتور مانع این اقدام شدند.

برخی معتقدند که این بازیکن بدون مانع می‌تواند بازگشت خود را عملی کند و به رضایت مدیران تیم تبریزی نیاز ندارد اما اعلام شده که این موضوع صحت ندارد و رضایی قرارداد یکساله دارد و اگر توافقی انجام نشود این بازیکن باید در تراکتورسازی بماند.

این بازیکن باید مبلغی را به تراکتوری‌ها پرداخت کند تا بتواند رضایت آنها را جلب کند اما این در حالی است که باید دید مدیران جدید استقلال اقدامات لازم را برای این بازیکن انجام می‌دهند یا نه. این در حالی است که ساپینتو برای نیم فصل دوم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده و بارها اعلام کرده رضایی را می‌خواهد و بازیکنان لیست مازاد در این پست را کنار می‌گذارد تا شرایط بازگشت رضایی فراهم شود.

نکته قابل توجه این است که بازگشت رضایی به استقلال تهران آسان نیست و فتح الله زاده پروژه جدیدی را پس از پرداخت بدهی پادوانی و استراماچونی در پیش دارد!

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *