بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرامش خاص بازیکن پیشین استقلال در سپاهان + عکس

شرایط ایده آل محمد دانشگر در سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
شرایط ایده آل محمد دانشگر در سپاهان

پیوستن محمد دانشگر به سپاهان یکی از عجیب‌ترین خبرهای پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم بود. او حالا شرایط خوبی در این تیم دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیوستن محمد دانشگر به سپاهان یکی از عجیب‌ترین خبرهای پنجره تابستانی لیگ بیست و دوم بود.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که کادر فنی جدید استقلال تمایلی برای از دست دادن محمد دانشگر نداشت و اصولا با توجه به شرایط این بازیکن و حضور چند ساله‌اش در استقلال این جدایی قابل تصور نبود، وقتی خبر پیوستن مدافع سال‌های اخیر آبی‌پوشان پایتخت به سپاهان منتشر شد، خیلی‌ها نمی‌توانستند این خبر را باور کنند.

به هر ترتیب اما این خبر اعلام شد و دانشگر به صورت رسمی ساعاتی پس از معرفی مورایس به عنوان اولین خرید این مربی پس از جذب میلاد زکی‌پور انتخاب شد.

با وجود اینکه دانشگر و نژادمهدی در قلب خط میانی حفظ شده بودند، دو خرید از چهار خرید خارجی سپاهان به مدافع میانی اختصاص داده شد تا دو مدافع ایرانی سپاهان دو رقابت سرسخت پیدا کرده باشند.

اگرچه مورایس رقابت‌ها را با زوج دانشگر و رناتو در قلب خط دفاعی آغاز کرد ولی این به دلیل دیر اضافه شدن نیلسون جونیور دیگر دفاع برزیلی تیم بود و در ادامه سرمربی پرتغالی سپاهان تمام تلاش خود را انجام داد تا زوج برزیلی خریداری شده را در قلب خط دفاعی استفاده کند که به دلیل عملکرد نه چندان خوب تیم در این بخش و عدم برقراری ارتباط با سایر بازیکنان در نهایت از تصمیم خود کوتاه آمد و دانشگر بازیکن ثابت تیم در کنار رناتو داسیلویرا شد.

شرایط ایده آل محمد دانشگر در سپاهان

این تصاویر که از قاب دوربین بهروز نادری در مجموعه باغ فردوس و در تمرین روز گذشته سپاهان ثبت شده دانشگر را نشان می‌دهد که با خیال راحت نسبت به جایگاه خود آماده آخرین بازی این مقطع تیمش می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *