بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین اسطوره استقلال به ساپینتو

صادق ورمزیار : استقلال باید ریکاردو ساپینتو را مدیریت کند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱
صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال گفت : روند استقلال تا الان سینوسی بوده، بالا و پایین داشته، متوسط بوده، ولی با اینحال باز هم باید به کادرفنی وقت بدهیم و ضمن اینکه باید خود ساپینتو، اخلاق، بیان و رفتارش هم مدیریت شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط تیم استقلال، اظهار داشت:

استقلال شرایط بدی ندارد اما خیلی خوب هم نیست. در 2 بازی گذشته فوتبال کم موقعیتی را از این تیم دیدیم. در بازی با ذوب‌آهن هم یک گل به خودی باعث شد تیم 3 امتیاز را بگیرد. مقابل آلومینیوم هم موقعیت آنچنانی نداشت.

وی افزود:

بنابراین اگر تیم برای دفاع کردن آمد، استقلال باید پِلَن بردن داشته باشد. اینکه تیمی اتوبوسی دفاع کند و استقلال هم بخواهد اینطور بازی کند، ما را از قهرمانی دور می‌کند. استقلال باید پلن بازی مقابل تیم‌های تدافعی را هم داشته باشد.

مدافع اسبق استقلال در خصوص دیدار این هفته مقابل هوادار، عنوان کرد:

هوادار هم از آن تیم هایی است که به دنبال دفاع کردن و امتیاز گرفتن روی ضدحمله است. بنابراین استقلال باید با استفاده از تجربه دو بازی قبلی، نوع و شکل بازی را طوری اجرا کند که این سه امتیاز را بگیرد.این سه امتیاز بسیار حساس و حیاتی است چون کمک می‌کند استقلال در کورس قهرمانی بماند. پس از این بازی، ساپینتو می‌تواند تا بعد از جام جهانی تیمش را بهتر بشناسد و بیشتر کار کند.

ورمزیار در خصوص شرایط کلی استقلال در 10 هفته سپری شده، گفت:

روند استقلال تا الان سینوسی بوده، بالا و پایین داشته، متوسط بوده، ولی با اینحال باز هم باید به کادرفنی وقت بدهیم. ضمن اینکه باید خود ساپینتو، اخلاق، بیان و رفتارش هم مدیریت شود. این‌ها مواردی است که اگر مدیریت نشود، هم به خودش و هم به تیم آسیب می‌زند.

وی در مورد قطع همکاری با آجورلو و بازگشت فتح‌الله زاده به باشگاه استقلال، اظهار داشت:

به هرحال آجورلو مدتی اینجا زحمت کشیده و از این بابت تشکر می‌کنیم. قطعا استقلال خانه فتح الله زاده است و به او تبریک می‌گویم. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص فشارهای مالی که اکنون برای مدیرعامل جدید وجود دارد، گفت:

این بدهی‌ها همیشه هست و باید پرداخت شوند. خود من هم الان یکی از طلبکاران هستم. فتح‌الله زاده تجربه لازم و کافی را در این باشگاه دارد. همچنین شناخت کامل و کافی را از هواداران و نوع خواسته‌های آن‌ها دارد. امیدوارم در این مسیر موفق باشد. ما هم برایش دعا می‌‌کنیم و هرکاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *