بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روز سرنوشت برای پرسپولیس ؛ سرخپوشان نقره داغ می شوند؟

امروز زمان رسیدگی به پرونده انتقال سینا اسدبیگی از ذوب آهن به پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۶
امروز زمان رسیدگی به پرونده انتقال سینا اسدبیگی از ذوب آهن به پرسپولیس

کمیته تعیین وضعیت امروز قرار است با بررسی مستندات دو باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس در خصوص سینا اسدبیگی رای نهایی خود را اعلام کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز قرار است رای کمیته تعیین وضعیت در خصوص پرونده انتقال سینا اسدبیگی به پرسپولیس اعلام شود.

به گزارش پارس فوتبال، با گذشت 10 هفته از لیگ برتر، کمیته تعیین وضعیت امروز قرار است با بررسی مستندات دو باشگاه ذوب آهن و پرسپولیس در خصوص سینا اسدبیگی رای نهایی خود را اعلام کند.

سینا اسدبیگی که در نقل و انتقالات تابستانی ناگهان با تغییر مسیر از ذوب آهن راهی پرسپولیس شد و این در حالی بود که باشگاه اصفهانی مدعی عقد قرارداد داخلی و توافق با این هافبک دفاعی بود. در این رابطه ذوب آهن پرونده ای را در کمیته تعیین وضعیت تشکیل داد و از سوی دیگر این بازیکن و باشگاه پرسپولیس نیز مدعی شدند که مستنداتی در اختیار دارند که تحت اختیار ذوب آهن نبوده و به صورت بازیکن آزاد راهی این باشگاه شده است.

اکنون با گذشت 10 هفته از لیگ برتر، کمیته تعیین وضعیت قرار است امروز رای نهایی خود را در این خصوص اعلام کند و باید دید در نهایت به سمت کدام طرف خواهد بود. باشگاه پرسپولیس البته مدعی شده که کمیته حقوقی تمام شرایط را سنجیده و اقدام به عقد قرارداد کرده است و از سوی دیگر در بدترین شرایط هم این باشگاه آسیبی از رای نخواهد دید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *