بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اگر در جام جهانی مسافر قطر شدیم از کجا دیدن کنیم؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۰۲
اگر در جام جهانی مسافر قطر شدیم از کجا دیدن کنیم؟

در این مطلب می‌توانید با 5 جاذبه گردشگری فوق‌العاده دوحه آشنا شوید و از دیدن آنها لذت ببرید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میزبان جام جهانی امسال قطر است. بسیاری از ما زمانی که برای جام جهانی به این کشور سفر می‌کنیم، دوست داریم از جاذبه های گردشگری قطر دیدن کنیم. اما قطر چگونه کشوری است؟ قطر در خاورمیانه واقع شده است و از زمان استقلال خود از بریتانیا در سال 1971 به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان نفت و گاز جهان شناخته می‌شود. قطر شبه جزیره ای است که در میان سواحل غربی خلیج همیشه فارس واقع شده است و تقریباً 100 کیلومتر عرض و 200 کیلومتر طول دارد.

از آنجایی که برای جام جهانی عازم قطر هستید باید مثل همیشه خوش‌تیپ به نظر برسید. تیپ اسپرت مردانه و زنانه یا استایل کژوال که بسیار راحت است، مناسب‌ترین تیپ برای این سفر است. برای دیدن جاذبه های گردشگری قطر یا رفتن به هر یک از ورزشگاه‌های قطر پوشیدن استایل کژوال بهترین پیشنهاد است که انواع آن را در سایت مدیسه می‌توانید پیدا کنید.

در این مطلب می‌توانید با 5 جاذبه گردشگری فوق‌العاده دوحه آشنا شوید و از دیدن آنها لذت ببرید.

کورنیش دوحه

از بهترین جاذبه‌های گردشگری قطر کورنیش است که تصویر آن را در بالا می‌توانید ببینید. این مکان یک گردشگاه ساحلی به طول 7 کیلومتر است که در امتداد خلیج دوحه در پایتخت قطر، قرار دارد. جشن‌های سالانه مهم مانند روز ملی قطر و روز ملی ورزش در کورنیش دوحه برگزار می‌شود. اگر در روز ملی ورزش به کورنیش می‌روید، پوشیدن پیراهن اسپرت مردانه را فراموش نکنید.

بسیاری از نمادین‌ترین مکان‌های دوحه در امتداد کورنیش وجود دارند، مانند موزه هنرهای اسلامی و پارک هتل شرایتون.  اگر عاشق دوچرخه سواری و دویدن باشید، خط ساحلی کورنیش که در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 بازسازی شد، یک مکان عالی برای شما است.  همچنین برای دیدن منظره غروب خورشید کورنیش یک مکان فوق العاده است.

صحرای دوحه از زیباترین جاذبه های گردشگری قطر

اگر در جام جهانی مسافر قطر شدیم از کجا دیدن کنیم؟

یکی از جاذبه‌های گردشگری قطر برای کسانی که تا به‌حال صحرا را ندیده‌اند، صحرای دوحه است. شما می‌توانید با ماشین‌های آفروید یا با پاهای برهنه روی شن و ماسه‌های براق و شگفت انگیز قدم بزنید. برای راحتی بیشتر در چنین مکانی از تیپ اسپرت مردانه یا زنانه استفاده کنید. جذابیت مناظر بیابانی باعث می‌شود احساس شگفتی از بزرگی بیکران این منظره عجیب و غریب به شما دست دهد. موتورهای خود را بچرخانید و خاک را به هم بزنید تا زرق و برق شن‌های صحرا را تجربه کنید.

 

مسجد جامع محمد بن عبدالوهاب

این مسجد یکی از بزرگترین مساجد قطر و از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در شهر دوحه قطر است. محمد ابن عبدالوهاب (1703-1792) به مسلمانان توصیه می‌کرد که فقط از ارزش‌های اصیل اسلام پیروی کنند و توانست محبوبیت زیادی بین مسلمانان قطر کسب کند. مسجد محمد بن عبدالوهاب در جنوب کورنیش، بر فراز تپه‌ای مشرف به باشگاه ورزشی قطر در خلیج غربی دوحه قرار دارد و رفت و آمد بین باشگاه و مسجد برایتان خیلی آسان خوهد بود.

این مسجد که در نیمه اول قرن بیستم ساخته شده است، دارای ساختمانی باشکوه با گنبدهای فراوان، همراه با ترکیبی جذاب از معماری سنتی عربی و مدرن است. قسمت بیرونی این بنا چشم‌اندازی مانند یک قلعه امن و قسمت داخلی آن بسیار شگفت انگیز است. معماری این بنا شما را جادو خواهد کرد. در شب، قسمت بیرونی مسجد با نورهای بنفش منور می‌شود.

موزه هنرهای اسلامی از زیباترین جاذبه های گردشگری قطر

موزه هنرهای اسلامی موزه‌ای واقع شده در انتهای کورنیش است. نمای اطراف این مکان کاملا به رنگ آبی و شفاف و خود ساختمان موزه، عمارتی به شکل جعبه است. در طول روز و با تابیدن نور خورشید، موزه نمای جذابی به خود می‌گیرد.. وقتی در داخل آن قدم می‌زنید، از پیچیدگی درونی آن که به شدت با ظاهر بیرونی و مینیمال آن در تضاد است، متحیر خواهید شد.

پارک اسپایر

اگر در جام جهانی مسافر قطر شدیم از کجا دیدن کنیم؟

پارک اسپایر یکی از بزرگترین پارک‌های منطقه خلیج فارس و یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری قطر است. این پارک دارای مناظر معمولی بیابانی است که شما در قطر به تماشای آن‌ها عادت خواهید کرد. بارها و بارها خانواده‌هایی را خواهید دید که در حال قدم زدن در اطراف یا پیک نیک در فضای سرسبز پارک هستند. روزانه و به خصوص در تعطیلات آخر هفته، تعداد زیادی گردشگر به این پارک جذب می‌شوند.

از کفش اسپرت دخترانه برای رفتن به تفریح و پارک اسپایر استفاده کنید تا بتوانید از قدم زدن لذت ببرید و زود خسته نشوید. فروشگاه اینترنتی مدیسه که توانست امسال با آرای مصرف کنندگان مقام نخست در بین فروشگاه های آنلاین پوشاک را در جشنواره برند محبوب کسب کند، این روزها کفش و پوشاک ورزشی برند با قیمت بسیار منصفانه را موجود کرده است. پیشنهاد می کنیم از کالکشن سایت مدیسه حتما دیدن کنید.

 

جاذبه‌های گردشگری قطر بسیار زیاد است و تقریبا هر سلیقه‌ای را می‌تواند راضی کند. رفتن به جام جهانی مستلزم تیپ اسپرت مردانه و زنانه است. زیرا لباس‌های اسپرت راحتی زیادی را برای شما فراهم می‌کنند. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید. توصیه می‌کنیم برای تفریح و گردش از پوشش راحت استفاده کنید تا از تفریح خسته و زده نشوید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *