بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش فدراسیون فوتبال به مشکل حقوقی تبلیغات محیطی استقلال

منصور قنبرزاده : مشکل تبلیغات محیطی استقلال را با مذاکره حل می‌کنیم تا کار به دعاوی حقوقی نکشد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۰
منصور قنبرزاده : مشکل تبلیغات محیطی استقلال را با مذاکره حل می‌کنیم تا کار به دعاوی حقوقی نکشد

منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد که مشکل تبلیغات محیطی استقلال را با مذاکره حل می‌کنیم تا کار به دعاوی حقوقی نکشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم ‌فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد موضوع تبلیغات محیطی باشگاه استقلال ارائه کرد.

منصور قنبرزاده بعد از جلسه تعیین وضعیت باشگاه شهر خودرو مشهد در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال، اظهار داشت:

ابتدا هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک می‌گویم. باشگاه شهر خودرو مشهد مشکلات و اختلاف‌های داخلی داشت که به شأن و اعتبار مسابقات لیگ یک لطمه وارد کرده بود، به همین دلیل برای تعیین تکلیف این باشگاه نشستی با حضور مالک باشگاه شهر خودرو و نماینده هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برگزار کردیم. بحث‌های شرط‌بندی درباره شرایط این تیم هم مطرح شده است که کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال به این مسئله رسیدگی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود:

با توجه به اسناد مالکیت و آگهی در روزنامه رسمی مالک باشگاه کاملاً مشخص است و بعد از جلسه‌ای که امروز برگزار کردیم صورتجلسه‌ای مشترک به امضای حاضرین در جلسه رسید و بر‌این اساس فرصتی دو هفته‌ای به مالک باشگاه داده شد تا برای حل مشکلات این باشگاه اقدام کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال راجع به ایجاد میز خدمت در سازمان لیگ فوتبال ایران تصریح کرد:

در آیین‌نامه‌های ساختاری پیش رو در دستگاه‌های اجرایی میز خدمت ایجاد شده است تا مراجعه‌کننده در ابتدای ورودش به سازمان به خوبی راهنمایی شود. مراجعه‌کنندگان سازمان لیگ همگی از اهالی فوتبال هستند و به جهت تکریم ارباب رجوع این میز خدمت در سازمان لیگ ایجاد شده است تا مراجعه‌کنندگان محترم به خوبی روند کاری‌شان را پیگیری کنند و این میز خدمت روی کیفیت و ارتقا بهره‌وری سازمان لیگ تأثیرگذار خواهد بود. تکریم ارباب رجوع از اهداف اصلی تیم مدیریتی آقای تاج بوده است و ما هم این هدف را دنبال خواهیم کرد و این مسئله را عملیاتی می‌کنیم.

قنبرزاده با تأکید بر اهمیت رسانه در فوتبال خاطر نشان کرد:

از این پس بعد از برگزاری جلسات هیئت رئیسه سازمان لیگ نیز اصحاب رسانه با هماهنگی روابط عمومی می‌توانند در سالن سازمان لیگ حاضر و از مصوبات جلسات آگاه شوند. به جهت حفظ شأن اهالی رسانه و اهالی فوتبال مصاحبه‌ای در خیابان انجام نخواهد شد.

وی در مورد وضعیت بدهی باشگاه استقلال به سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی گفت:

با باشگاه استقلال قراردادی امضا شده است و این باشگاه کارگزار خود را معرفی کرده و تضامین لازم را باشگاه با مهر و امضا داده است. این مسئله نیز مثل مشکل باشگاه شهر خودرو با مذاکره قابل حل است. اگر یک درصد این مسئله بدهی باشگاه استقلال از طریق گفت‌وگو حل نشد از طریق دعاوی آن را حل خواهیم کرد، چون به جز باشگاه استقلال 15 باشگاه دیگر ذینفع در این بدهی هستند.

قنبرزاده تأکید کرد:

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عصاره‌های فوتبال کشور هستند و به احترام افکار عمومی این مسئله را هم با گفت‌وگو حل خواهیم کرد تا این پرونده به دعاوی حقوقی کشیده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *