بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام حمایتی رونالدو در آستانه بازی یونایتد-چلسی + عکس

حمایت کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در آستانه دیدار با چلسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۸
حمایت کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در آستانه دیدار با چلسی

کریستیانو رونالدو هرچند در بازی امشب که غایب است ولی با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش، برای شیاطین سرخ آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو هرچند در بازی امشب منچستریونایتد برابر چلسی به دلیل تنبیه انضباطی غایب است ولی با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش، برای شیاطین سرخ آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد پس از پیروزی چهارشنبه شب برابر تاتنهام که به دلیل رفتار رونالدو در دقایق پایانی پرحاشیه نیز شد، خود را مهیای بازی برابر چلسی می کند. رونالدو قرار بود در وقت‌های اضافه بازی به میدان برود ولی از دستور اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، سرپیچی کرد و به رختکن رفت.

باشگاه نیز او را یک میلیون پوند جریمه کرده و از تمرین با تیم اول نیز کنار گذاشته است. او از روز گذشته به تنهایی در مجموعه تمرینی یونایتد مشغول تمرین است اما انتظار می‌‍رود که پس از بازی برابر چلسی بار دیگر به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شود و به فهرست این تیم نیز برگردد.

در آستانه بازی برابر چلسی که امشب ساعت 20 به وقت تهران برگزار خواهد شد، کریستیانو رونالدو در استوری اینستاگرام خود عکس زیر را منتشر کرد و در پیامی حمایتی برای هم‌تیمی‌هایش نوشت:

بزن بریم منچستریونایتد.

حمایت کریستیانو رونالدو از هم تیمی هایش در آستانه دیدار با چلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *