بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیانیه عجیب سازمان لیگ : مکان برگزاری سوپرجام هنوز مشخص نیست!

سازمان لیگ : هنوز وضعیت میزبانی مسابقه سوپرجام به طور قطعی تعیین نشده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۴
سوپرجام

سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست. این دیدار بین استقلال و نساجی برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که صبح امروز اعلام شده بود دیدار سوپرجام فوتبال کشور میان تیم های استقلال و نساجی در استادیوم سیرجان (ورزشگاه خانگی گل گهر) برگزار خواهد شد، اما اکنون سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده که هنوز مکان برگزاری این بازی به صورت قطعی مشخص نشده است.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است:

برگزاری مسابقه سوپرجام فصل گذشته بین 2 تیم استقلال و نساجی مازندران به میزبانی ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به هیات فوتبال استان کرمان و مدیرعامل باشگاه گل گهرسیرجان پیشنهاد شده است و هنوز وضعیت میزبانی این مسابقه به طور قطعی تعیین نشده و 2 استان دیگر هم نامزد برگزاری این مسابقه هستند.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال نسبت به برگزاری این دیدار در سیرجان معترض است. در جلسه ای که ظهر امروز با حضور علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل آبی پوشان برگزار شده، آنها خواهان برگزاری این بازی در استادیوم دیگری بوده اند.

گفته می شود که نظر آبی پوشان روی استادیوم نقش جهان اصفهان است. قرار است در همین زمینه، استقلالی ها با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، مراتب اعتراض خود به برگزاری این بازی در سیرجان را اعلام کنند.

اخباری هم درخصوص مخالفت نساجی با میزبانی استادیوم خانگی گل گهر شنیده می شود که هنوز این خبر از سوی مدیران باشگاه تأیید نشده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *