بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صدای اعتراض رم درآمد ؛ چرا سه جلسه؟

شکایت آاس رم به یوفا پس از محرومیت سه جلسه ای نیکولو زانیولو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۹:۱۹
نیکولو زانیولو در رم

آاس رم قصد دارد در اعتراض به حکم محرومیت سه مسابقه‌ای نیکولو زانیولو به یوفا شکایت کرده و تقاضای تجدیدنظر ارائه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آاس رم قصد دارد در اعتراض به حکم محرومیت سه مسابقه‌ای نیکولو زانیولو به یوفا شکایت کرده و تقاضای تجدیدنظر ارائه بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم، بعد از دریافت کارت قرمز در دیدار تیمش مقابل رئال بتیس در لیگ اروپا سه بازی محروم شده است و به این ترتیب همه بازی‌های باقی‌مانده تیم مورینیو در مرحله گروهی این رقابتها را از دست خواهد داد.

ولی رم که می‌داند در اختیار نداشتن زانیولو در این سه مسابقه شانسش برای باقی ماندن در لیگ اروپا را به شدت کاهش می‌دهد قصد دارد با ارسال درخواستی رسمی از یوفا خواهان تجدیدنظر در محرومیت او بشود.

در دقایق پایانی دیدار رم و بتیس که در ورزشگاه المپیکوی رم برگزار شد و با شکست 2-1 جالوروسی به پایان رسید زانیولو در موقعیتی که درگیری بر سر توپ نبود ضربه‌ای بی‌دلیل با پا به بازیکن حریف زد و از طرف داور با دریافت کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

زانیولو بعد از آن بازی در یک مسابقه برای رم به میدان نرفت. ولی یوفا به جالوروسی اطلاع داد که او را دو بازی دیگر محروم کرده چرا که حرکتش را غیرورزشی تشخیص داده است. به این ترتیب ستاره ایتالیایی نمی‌تواند در دو بازی آخر تیمش در مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل هلسینکی و لودگورتس به میدان برود.

رم در حال حاضر در گروه C رقابتها در رتبه سوم قرار دارد. رئال بتیس با 10 امتیاز صدرنشین این گروه است و رم با چهار امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. شاگردان مورینیو اگر بخواهند به صعود امید داشته باشند عملا باید هر دو بازی باقی‌مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند و به همین خاطر است که مورینیو و باشگاه هر طور شده می‌خواهند زانیولو را در اختیار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *