بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری دو رسانه مطرح آمریکایی و ایتالیایی از پشت پرده عاملان کمپین حذف تیم ملی از جام جهانی ؛ پای چه کسانی در میان است ؟ + سند

شبکه اسکای‌اسپورتس ایتالیا : گروهی از ورزشکاران مرد و زن ایرانی با ارسال نامه ای درخواست حذف ایران از جام جهانی را داشتند ؛ خبرگزاری سی ان‌.ان مدعی شد : یک مؤسسه حقوقی به نمایندگی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا و جمعی از ورزشکاران خواستار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ شدند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۹


شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا و خبرگزاری سی.ان.ان در یکی از برنامه های فوتبالی خود به ماجرای حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲قطر واکنش نشاد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چند روز اخیر شایعه ای در فوتبال ایران مبنی بر اینکه فيفا با درخواست‌هايي براي كنار گذاشته شدن تيم ملي رو به رو شده است پخش شده است که شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا در این باره گفت :

گروهی از ورزشکاران مرد و زن ایرانی با ارسال نامه ای درخواست حذف ایران از جام جهانی را داشتند.

همچنین خبرگزاری سی‌.ان‌.ان مدعی شد، یک مؤسسه حقوقی به نمایندگی از جمعی از چهره‌های سابق و فعلی ورزش ایران با ارسال نامه‌ای به فیفا از نهاد حاکمیتی فوتبال خواسته است تا فدراسیون فوتبال ایران را تعلیق و از حضور در جام‌جهانی امسال در قطر محروم کند.

نامه ارسالی از سوی شرکت حقوقی رویز هوئرتا و کرسپو اسپانیا توسط «علی کریمی» و «مهدی مهدوی‌کیا»، کاپیتان‌های سابق تیم ملی ایران، «مهرداد پولادی» و «بهشاد یاورزاده» ملی‌پوشان سابق تیم ملی ایران و افراد دیگر امضا شده است.

البته گفتنی است پس از ساعاتی در خبر منتشر شده در سی . ان . ان نام علی کریمی و مهدوی کیا از فهرست امضا کنندگان حذف شد.

تیم ملی


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *