بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم اراک لو رفت + جزئیات

ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۵
استقلال ؛ ترکیب احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم اراک

تیم استقلال تهران در بازی خانگی امروز میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

آلومینیوم پس از شکست برابر تراکتور، طی چهار مسابقه اخیر بدون شکست بوده و ۸ امتیاز به دست آورده است. شاگردان سید مهدی رحمتی هفته نهم با نتیجه دو بر صفر مس کرمان را شکست دادند و اکنون با ۱۲ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند.

آلومینیوم طی دو فصل اخیر در رویارویی با استقلال موفق به شکست آبی پوشان نشده است. آخرین تقابل دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده بود.

استقلال تهران در هفته گذشته با گل به خودی قریشی از سد ذوب آهن اصفهان گذشت تا پس از تساوی برابر فولاد خوزستان به سه امتیاز در مسابقه خارج از خانه دست پیدا کند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که تنها شکست‌شان در لیگ جاری به هفته اول برابر سپاهان برمی‌گردد، با ۱۸ امتیاز اکنون در رده سوم و فاصله سه امتیازی با پرسپولیس صدرنشین قرار دارند.

استقلال تهران در مسابقه امروز سیاوش یزدانی، آرمان رمضانی، محمدحسین زواری، امیرعلی صادقی، امید حامدی‌فر و عزیزبک آمانوف را در اختیار ندارد. یزدانی فعلا حق شرکت در تمرینات را ندارد و به غیر از رمضانی و زواری مصدوم، سایر بازیکنان با نظر فنی از لیست خط خورده‌اند.

استقلال برای بازی امروز مانند تمامی رقابت‌های این فصل سید حسین حسینی را درون دروازه خواهد دید. حسینی یکی از شانس‌های اصلی پیراهن شماره یک تیم ملی در جام جهانی قطر است و مسابقات منتهی به این رقابت‌ها برای او اهمیت بسیار بالایی دارد.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد امروز ابوالفضل جلالی در سمت چپ و کوین یامگا در سمت راست کنار رافائل سیلوا و عارف غلامی در ترکیب اصلی جای خواهند گرفت.

در خط میانی آرش رضاوند، روزبه چشمی و مهدی مهدی پور سه بازیکنی هستند که در مسابقات اخیر مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو بوده‌اند و به احتمال زیاد برای این بازی هم در ترکیب جای می‌گیرند.

در خط حمله پیمان بابایی، محمد محبی و مهدی قایدی سه بازیکن دیگری هستند که از دیدار با نساجی مازندران در خط حمله جایگاه ثابتی به دست آورده‌اند و به نظر می‌رسد در دیدار امروز هم جزو ۱۱ بازیکن ثابت باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم اراک به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *