بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام بزرگ سرمربی پرسپولیسی ملوان به داور بازی با پرسپولیس

مازیار زارع سرمربی ملوان پس از شکست مقابل پرسپولیس : داوران باعث عصبانی شدن مربیان می‌شوند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ | ۷:۰۰
مازیار زارع سرمربی ملوان پس از شکست مقابل پرسپولیس : داوران باعث عصبانی شدن مربیان می‌شوند

مازیار زارع سرمربی ملوان پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس مدعی شد که داوران باعث عصبانی شدن مربیان می‌شوند و در این دیدار هم این اتفاق رخ داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی پرسپولیسی تیم فوتبال ملوان می‌گوید داوران باعث عصبانی شدن مربیان می‌شوند.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میهمانش پرسپولیس تهران یک بر صفر شکست خورد. مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بعد از این دیدار اظهار کرد:

بازی خوبی بود و هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کرد برنده شد. در نیمه اول فرصتی به حریف ندادیم اما در نیمه دوم هم آنها و هم ما فرصت داشتیم.

وی افزود:

گاهی داوران باعث ایجاد جنجال در بازی می‌شوند. برای داوران باید کلاس توجیهی بگذارند تا رفتارشان را یاد بگیریند. تا صحنه‌ای که درون محوطه جریمه رخ داد اصلا اعتراضی نداشتم اما بازیکن من روی نیمکت با بازیکن هم تیمی خودش صحبت کرده و داور به او کارت زرد داده است. او اصلا مدیریت کردن بازی را بلد نبود. داوران فقط به نیمکت‌نشینان کارت می‌دهند. من حتی روی صحنه‌ها اعتراض نکردم اما داور باعث ایجاد جنجال‌های پایان بازی شد. یک نفر باید یقه داور را بگیرد. الان یک هفته به داور استراحت می‌دهند و باز دوباره همین جریان ادامه دارد. باید پرسید آیا این داور برای این بازی مناسب بود؟

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد:

پرسپولیس صدر نشین و ما هم در  انتهای جدول هستم، پرسپولیس باید ببرد تا صدرنشین بماند و ما هم باید می‌بردیم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم اما چرا این داور را برای ما انتخاب کرده‌اند. این داور اصلا نمی‌داند تعداد هر تیم باید چند نفر باشد تا بازی کنند. باعث بانی از کوره در رفتن مربیان همین داوران هستند. الان من محروم می‌شوم اما داور به کارش ادامه می‌دهد. داور چهارم هم با اینکه شاهد بود اما یک کلمه صحبت نمی‌کرد. می‌دانید چرا؟ چون ما تیم ضعیفی هستیم.

او در پاسخ سوالی درباره اتفاقات پایان بازی و اینکه به داور گفته است “همه چیز را می‌داند” هم گفت:

داستان ادامه دارد.

زارع در ادامه گفت:

ناز شستشان، محرومم کنند، اما چه کسی مقصر است؟ بازیکن من روی نیمکت با بازیکن هم تیمی صحبت کرده اما داور به او کارت زرد داده است، بعد انتظار دارید عصبانی نشوم؟ داوران باعث عصبی شدن تیم‌ها می‌شوند و مدیریت کردن را بلد نیستند. او باید به من کارت بدهد چون دوربین نشانش می‌دهد. محرومم کنید، می‌روم خانه می‌نشینم. آقای تاج شما از مربیان حمایت نکردید اما پشت داور پنهان می‌شوید. آقای تاج در چشمانت نگاه می‌کنم و می‌گویم باید از داور حمایت کنی چون بازی پخش زنده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *