بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت عجیب و غریب بیرانوند از داور دیدار پرسپولیس – ملوان + سند

علیرضا بیرانوند در مورد داوری دیدار با ملوان : داوری قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت ؛ احساس کردم داور را از آن طرف آب آورده‌اند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰


علیرضا بیرانوند بعد از دیدار پرسپولیس – ملوان اظهار داشت: داوری قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت. احساس کردم داور را از آن طرف آب آورده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند بعد از دیدار پرسپولیسملوان اظهار داشت:

خدا را شکر بازی خوبی بود و سه امتیاز خوبی را گرفتیم. ملوان نشان داد تیم باکیفیتی است و جایگاهش انتهای جدول نیست. کیفیت زمین مقداری ما را اذیت کرد، ولی خدا را شکر توانستیم از تک موقعیت‌مان استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صحنه مشکوک پنالتی برای ملوان برخوردی با بازیکن این تیم داشته است، گفت:

من همانجا به مهدی (مومنی) گفتم که واقعاً با تو برخورد نداشتم. او به من برخورد کرد و راهی به غیر از این نداشت. داوری قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت و اجازه می‌داد تیم‌ها بازی کنند. واقعاً احساس کردم علی صفایی را از آن طرف آب آوردند. او اروپایی داوری کرد و به بازی سرعت می‌داد. کمتر داوری اینطور قضاوت می‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در جریان بازی به نیمکت می‌گوید:

«لوکادیا را تعویض کنید؛ ما 10 نفره بازی می‌کنیم»، ولی این بازیکن دقایقی بعد گل زده است، اشاره کرد: یکی از بازیکنان دیگر منظورم بود که خودش به من گفته بود مصدوم است و نمی‌تواند بازی کند. برای همین به بچه‌ها گفتم او را تعویض کنند، ولی این بازیکن 100 دقیقه بازی کرد. بعد از بازی به این بازیکن گفتم که از او راضی نبودم.

«اگر صفایی در آن صحنه به نفع ملوان پنالتی می‌گرفت، باز هم اعتقاد داشتی او داور خوبی است؟»، وی در واکنش به طرح این موضوع تأکید کرد:

شک نکنید، او یکی از بهترین‌ داور‌هاست. نباید به من کارت می‌داد، ولی چون کارت داد، دیگر نباید از او تعریف کنم؟! واقعاً آن صحنه‌ پنالتی نبود.

وی راجع به وضعیت کمرش هم تصریح کرد:

فکر می‌کنم مقداری شلوغش می‌‌کنند. مگر کمر علیرضا بیرانوند چه ایرادی دارد؟ ( به طنز ) مقداری فیله دماغم گرفتگی داشت که الان خوب هستم. خیال‌تان راحت، ان‌شاءالله با تمام قوا به جام جهانی می‌رویم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *