بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ ترکیب پرسپولیس برابر ملوان اعلام شد

دیدار حساس پرسپولیس در انزلی برابر ملوان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۸
دیدار حساس پرسپولیس در انزلی برابر ملوان

یحیی گل‌محمدی ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان را معرفی کرد. این دو تیم از دقایقی دیگر در انزلی به مصاف یکدیگر می روند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل ملوان را معرفی کرد.

به گزارش پارس فوتبال، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، یحیی گل‌محمدی تغییری در ترکیب تیمش نسبت به بازی مس رفسنجان ایجاد نکرد تا با تیم برنده به استقبال تیم مازیار زارع برود.

در این بازی علیرضا بیرانوند در درون دروازه خواهد بود. او پیش از بازی در پاسخ به سوال خبرنگارانی که در مورد مصدومیتش سوال کردند گفتند که هیچ مصدومیتی ندارد.

خط دفاعی پرسپولیس با نفراتی تشکیل شده که دو نفر از آنها مدعی بازی در جام جهانی هستند: مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری. دانیال و گولسیانی مدافعان سابق سپاهان نیز در این بازی حضور خواهند داشت.

غیبت سرلک باعث شده تا اسدبیگی یک بار دیگر در کنار هم کمال قرار بگیرد. کمال که سابقه گلزنی در استادیوم سیروس قایقران را دارد، امروز هم کاپیتان پرسپولیس خواهد بود.

کمی جلوتر مثلث مهدی ترابی در چپ، سعید صادقی در راست و سروش رفیعی در مرکز وظیفه موقعیت‌سازی برای یورگن لوکادیا را پیش رو خواهند داشت.

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان:

علیرضا بیرانوند- دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری- سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی- یورگن لوکادیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *