بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب اسطوره فوتبال انگلیس درباره دو ستاره پرتغالی یونایتد

آلن شیرر : وقتی رونالدو نیست، برونو فرناندز خوشحال‌تر است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۷
آلن شیرر

آلن شیرر ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که عدم حضور کریستیانو رونالدو به برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد کمک می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلن شیرر ستاره سابق انگلیس، معتقد است که عدم حضور کریستیانو رونالدو به برونو فرناندز کمک می‌کند.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کرد.

گل اول شیاطین سرخ را در این بازی فرد به ثمر رساند و برونو فرناندز موفق شد اختلاف تیمش با حریف را دو برابر کند تا خیال هواداران این تیم از کسب سه امتیاز این بازی راحت باشد.

رونالدو مانند اکثر دیدارهای این فصل روی نیمکت قرار داشت و بار دیگر نشان داد که به هیچ وجه از این موضوع راضی و خوشحال نیست.

این ستاره پرتغالی پیش از پایان بازی و در حالی که هنوز دو تعویض دیگر برای اریک تن‌هاخ باقی مانده بود، تصمیم گرفت نیمکت این تیم را ترک کند و به رختکن برود. موضوعی که از چشمان این مربی هلندی نیز پنهان نماند.

آلن شیرر پس از پایان این بازی در گفتگو با آمازون پرایم اظهار داشت:

اگر بگویم برونو فرناندز در نبود رونالدو در زمین خوشحال‌تر است باعث ایجاد دردسر شده‌ام؟ من فقط به نمایش امشب او و انرژی که در زمین داشت نگاه می‌کنم. کافی است قدرت رهبری او، کیفیتی که در هر دو سمت دفاعی و هجومی به نمایش می‌گذارد و کارهایی که برای تیم در بازی امشب انجام داد نگاه کنید. او واقعا شایستگی به ثمر رساندن این گل را داشت.

شیاطین سرخ با کسب سه امتیاز این بازی توانستند مجموع امتیازات‌شان را به عدد 19 برسانند و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *