بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تفاوت جالب بنزما و لواندوفسکی در شب مراسم گالا ؛ در حد ذره بین + عکس

مقایسه جالب ساعت مچی کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی در مراسم گالا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵
کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی

رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد. بسیاری این دو را رقیب مستقیم در لالیگا می دانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.

به گزارش پارس فوتبال، مراسم توپ طلا در سال 2022 دو شب پیش برگزار شد و مطابق انتظار کریم بنزما این عنوان را از آن خود کرد. اما مواردی بسیاری در این مراسم مورد توجه هواداران قرار گرفته و کوچکترین جزئیات نیز از چشم آنها دور نمانده است. کریم بنزما با یک کت و شلوار سفارشی فندی در مراسم ظاهر شد و اینگونه به یکی از اسطوره های خود یعنی توپاک فقید ادای احترام کرد. همچنین بنزما یک ساعت ریچارد میل RM 65-01 را روی مچ دست چپ خود بسته بود، ساعتی که پیچیده ترین فناوری در ساخت آن به کار برده شده است.

کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی

مجله GQ در گزارشی مدعی شد این ساعت پس از پنج سال آزمایش و با کالیبر اتوماتیک RMAC4 به بازار ارائه شد و به یکی از خاص ترین مدل های موجود در بازار تبدیل شده است. علاوه بر این، این محصول دارای یک تعادل فرکانس بالاست که قادر است حتی یک دهم ثانیه را با حداکثر دقت، زمان‌بندی کند و البته 500 هزار یورو نیز ارزش گذاری شده است.

بخش داخلی این ساعت به طور کامل از تیتانیوم درجه 5 پوشانده شده و نمای بیرونی با یک قاب TPT کربنی تکمیل شده است. همچنین مکانیزم خم شدن سریع یکی دیگر از نقاط قوت این ساعت است.

کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی

اما در سوی دیگر روبرت لواندوفسکی که اخیرا ساعتش را مورد سرقت قرار دادند نیز از برند کاسیو استفاده کرد. در همین مراسم بسیاری از نگاه ها مستقیما به ساعت رابرت لواندوفسکی خیره شده بود. مهاجم لهستانی که اخیرا دچار سرقت یک ساعت پاتک فیلیپ به ارزش 70 هزار یورو در شهر بارسلونا شده بود، حالا ساعتی ارزان‌تر به دست داشت. این ساعت محصول برند کاسیو بوده و 60 هزار یورو ارزش گذاری شده است. حتی این جزئیات نیز در شبکه های اجتماعی و بین هواداران دو تیم، از نظرها دور نمانده و باعث بحث و صحبت بین آنها شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *