بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام خیرخواهانه محمد صلاح در مصر ؛ ستاره ای که محبوب تر از قبل شد

مشارکت محمد صلاح در مصر برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۰
مشارکت محمد صلاح در مصر برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر

وبسایت الخلیج، با انتشار گزارشی از اقدامات دولت مصر در مبارزه با اعتیاد و درمان بیماران، نقش ویژه محمد صلاح در این روند را هم تشریح کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد صلاح فوق‌ستاره تیم ملی مصر و لیورپول تاثیرگذاری ویژه‌ای در درمان اعتیاد در کشورش داشته است.

به گزارش پارس فوتبال وبسایت الخلیج، با انتشار گزارشی از اقدامات دولت مصر در مبارزه با اعتیاد و درمان بیماران، نقش ویژه محمد صلاح در این روند را هم تشریح کرده است.

صلاح که به واسطه درخشش در پیراهن تیم ملی مصر و صعود این تیم به جام جهانی 2018 و خصوصیت‌های شخصیتی‌اش، محبوبیت غیرقابل تصوری در مصر دارد؛ از این محبوبیت استفاده کرده و با همکاری با سازمان‌های مربوطه در کشورش، به کاهش اعتیاد و افزایش تمایل بیماران به ترک این بیماری کمک کرده است.

مدیر صندوق مبارزه با اعتیاد کشور مصر در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته طبق آنچه وبسایت “المصر الیوم” مدعی شده، بعد از انتشار تیزرهای محمد صلاح در مورد مبارزه با اعتیاد، مراجعه بیماران برای درمان اعتیاد خودشان به مراکز دولتی مصر تا چهار برابر افزایش پیدا کرده است!

صلاح که داوطلبانه به عنوان سفیر این سازمان انتخاب شده، با انتشار یک تیزر ویدیویی با جملاتی تاثیرگذار نظیر “تو از مواد مخدر قوی‌تری” و ” اعتیاد یک سفر کوتاه تا نابودی تو است” سعی کرده تا به مسئولیت‌های اجتماعی خودش در این زمینه بی‌تفاوت نباشد. صلاح در انتهای آگهی ظاهر می شود که دستان جوانی را گرفته تا او در چنگال اعتیاد نیفتد و به او می‌گوید:

مواد مخدر سفر کوتاهی است تا تو نباشی! اما تو سفر نمی‌کنی، تو قوی‌تر از مواد مخدری.

گفتنی است؛ محبوبیت محمد صلاح در کشور مصر به حدی است که در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بسیاری از آرای باطله با نام او پر شده بود و او تلاش کرده با انجام فعالیت‌هایی از این دست و سایر اقدامات خیرخواهانه، به مردم کشورش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *