بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ سرمربی تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد + سند

حسن کامرانی فر در با برنامه فوتبال برتر ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ شبکه سه سیما : قطعا در جام جهانی ۲۰۲۲ با دراگان اسکوچیچ هستیم ؛ قرارداد اسکوچیچ تا پایان جام ملت های ۲۰۲۳ می باشد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۲


کامرانی فر در تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفت : قطعا در جام جهانی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است ؛ قرارداد اسکوچیچ تا پایان جام ملت های ۲۰۲۳ می باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون در تماس تلفنی با برنامه فوتبال برتر ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ درباره همکاری فدارسیون با دراگان اسکوچیچ گفت

با توجه به نظر فدراسیون فوتبال ایران و نتایج به دست آمده تیم ملی و شرایط فعلی آقای اسکوچیچ در جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی ایران خواهد بود و صحبت های که می شود و شایعات صحت ندارد.

فعلا آقای اسکوچیچ و فدارسیون در حال برنامه ریزی هستند تا بتوانیم هم بازی های دوستانه خوبی را برگزار کنیم و هم عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

حسن کامرانی فر در ادامه درباره مدت قرارداد اسکوچیچ گفت :

دراگان اسکوچیچ تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با فدراسیون قرارداد دارد و قرارداد دستیاران خارجی سرمربی تیم ملی هم قرار شده است جلسه ای گذاشته شود به این موضوع با صحبت و مشورت خود آقای اسکوچیچ انجام شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *