بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار مثبت آجورلو در استقلال ؛ بدهی خارجی صفر

پایان کار مصطفی آجورلو در استقلال بدون هیچ بدهی خارجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۲
پایان کار مصطفی آجورلو در استقلال بدون هیچ بدهی خارجی

مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین استقلال در یک اتفاق جالب هیچ بدهی جدیدی به خارجی‌ها از خودش برجای نگذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین استقلال در یک اتفاق جالب هیچ بدهی جدیدی به خارجی‌ها از خودش برجای نگذاشته است.

به گزارش پارس فوتبال، دوره مديريت مديران پرسپوليس و استقلال مطابق معمول با چالش پرونده هاى متعدد داخلى و خارجى مربوط است كه بسيارى از آنها به دوره مديران سابق بازمى گردد. مصطفى آجورلو هم مثل ساير مديران دو باشگاه از مهر 1400 تا 1401 با موارد متعددى از بدهى هاى داخلى و خارجى مواجه بود كه به دوره مديران سابق بازمى گشت.

در دوره مديريت آجورلو در دو پرونده دياباته و ميليچ ابتدا دفاعيات لازم صورت گرفت و با موفقيت وكلاى اين دو پرونده ميزان طلب مورد ادعاى اين دو بازيكن كاهش قابل توجهى داشت. در نهايت باشگاه استقلال مطالبات اين دو بازيكن را پرداخت كرد و پنجره نقل و انتقالاتى آبى پوشان نيز گشوده شد.

باشگاه استقلال همچنين در اين مقطع طلب باشگاه پورتيميننزه پرتغال از محل دريافت رضايتنامه جعفر سلمانى را نيز پرداخت كرد تا به اين باشگاه پرتغالى هم بدهى نداشته باشد.

استقلالى ها در پرونده پادووانى هم در دوره مديريت مصطفی آجورلو دفاعيات لازم را انجام دادند و در نهايت خواسته غير معقول اين بازيكن با راى فيفا رد شد تا تنها استقلال به پرداخت يكصدهزار دلار طلب باقيمانده پادوانى محكوم شود.

مهم‌ترين نكته در دوره مديريت آجورلو اين است كه بدهى خارجى تازه اى به پرونده هاى خارجى استقلال اضافه نشده است. كليه مطالبات فصل گذشته يامگا، پين، ژستد ، سيلوا و آمانوف پرداخت شده و در صورتى كه در فصل جارى هم مطالبات سه بازيكن خارجى اين فصل پرداخت شود پرونده تازه اى عليه استقلال شكل نمى گيرد.

مهمترين چالش پيش روى باشگاه استقلال در اين بخش البته پرداخت طلب استراماچونى سرمربى ايتاليايى خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *