بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به گواردیولا ؛ فوق ستاره سیتی دیدار با لیورپول و رئال را از دست داد

مارکا : کوین دی بروین دیدار با لیورپول و رئال مادرید را از دست خواهد داد

نویسنده : خبرگزاری Parsfootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۰:۰۴

روزنامه مارکا مدعی شد به احتمال فراوان کوین دی بروین دیدار برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی که در بازی رفت با تک گل کوین دی بروین اتلتیکومادرید را شکست داده بود شب گذشته در دیدار برگشت مهمان این تیم بود؛ دیدار پر برخوردی که نهایتاً با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم پپ گواردیولا در مجموع دو بازی رفت و برگشت 1-0 به پیروزی برسد و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

یک اتفاق تلخ در جریان دیدار دیشب برای منچسترسیتی و ستاره بلژیکی این تیم رخ داد؛ جایی که یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان سیتی یعنی کوین دی‌بروین دچار مصدومیت شد و نتوانست به کار ادامه دهد تا جای خود را به رحیم استرلینگ بدهد.

این مصدومیت دی بروین حالا به یک نگرانی بزرگ برای منچستر سیتی و پپ گواردیولا تبدیل شده است. با این حال به نظر می‌رسد که این ستاره بلژیکی به‌طور قطع دیدار شنبه شب سیتی برابر لیورپول در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را از دست خواهد داد.

با این وجود احتمالاً غیبت برابر لیورپول پایان ماجرا نخواهد بود چراکه مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که مصدومیت کوین دی بروین اصلاً چیز ساده ای نیست و به احتمال فراوان این بازیکن دیدار برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *