بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

محمود کلهر : پرسپولیس باید در محوطه جریمه حریفان پر تعداد تر باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۹
محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس باید در حمله روی دروازه حریفان با تعداد نفرات بیشتر شرکت کند و در محوطه جریمه پرتعداد باشد تا فرصت‌ها به گل تبدیل شود و استفاده از ۲ مهاجم برای گلزنی خیلی به تیم کمک می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت:

پرسپولیس مقابل مس فقط نتیجه گرفت و توانست ۳ امتیاز را به دست آورد تا کماکان در صدر جدول لیگ باقی بماند. پرسپولیس وقتی گل را زد عقب بازی کرد و این باعث شد تا مس موقعیت‌ گل بسازد. علیرضا بیرانوند از آمادگی خوبی برخوردار است و توانست فرصت‌های آنها را بگیرد. برد در این بازی پرسپولیس را از بحران بیرون آورد و امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه‌دار باشد.

وی در مورد دلیل عدم حضور نفرات بیشتر در حملات عنوان کرد:

بعد از اینکه تیم از حریفش جلو می‌افتد باید حملاتش را ادامه دهد چون بهترین دفاع حمله است تا تیم مقابل را در زمین خودش نگه دارد. همچنین پرسپولیس باید در حمله روی دروازه حریفان با تعداد نفرات بیشتر شرکت کند و در محوطه جریمه پرتعداد باشد تا فرصت‌ها به گل تبدیل شود. استفاده از ۲ مهاجم برای گلزنی خیلی به تیم کمک می‌کند. چون کادر فنی پرسپولیس ابزار تهاجمی را در تیم خودش دارد که بازیکنان بسیار خطرناکی در خط حمله هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خط میانی این تیم تصریح کرد:

پرسپولیس هافبک‌های خوبی همچون سروش رفیعی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و سعید صادقی دارد که می‌توانند تأثیرگذاری خود را در هر بازی داشته باشند و تیم بتواند در تمام بازی‌ها شکل هجومی را به خود بگیرد. وقتی با تیم‌های ضعیف‌تر دیدار می‌کنند با سیستم شناور و رو به جلو به مصاف آنها برود با ۲ یا ۳ فوروارد بازی کند. یک مهاجم در خط حمله بیشتر استفاده کند و در موقع باز پس گیری توپ به عقب برگردد و به تیم کمک کند.

کارشناس فوتبال درباره دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته دهم لیگ برتر یادآور شد:

پرسپولیس باید در انزلی به مصاف ملوان برود و بازی کردن در زمین این تیم به طور حتم برای پرسپولیس سنگین خواهد بود. ملوان در رده پانزدهم جدول قرار دارد و بازی کردن با تیم‌های پایین جدول بسیار سخت‌تر از تیم‌های میانی یا بالای جدول است. پرسپولیس باید مقابل این تیم با تمام قدرت بازی کند و با یک تاکتیک تهاجمی با دست پر از انزلی بازگردد تا از کورس قهرمانی عقب نماند.

کلهر درباره اینکه پرسپولیس نباید تا تعطیلی مجدد لیگ برتر امتیازی از دست بدهد، خاطرنشان کرد:

امسال نسبت به سال‌های قبل لیگ پویا و جذابی داریم که هنوز تیمی ۱۰۰ درصد نمی‌تواند بگوید که قهرمان است. در این فصل لیگ برتر، مدعیان کسب جام قهرمانی بیشتر از سال‌های قبل است و تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند از آمادگی خوبی برخوردارند. پرسپولیس اگر یک هفته از این رقابت جا بماند به سختی می‌تواند حتی فاصله کم را در پایان فصل جبران کند، به همین منظور باید در این هفته‌ها اصلاً امتیازی را از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *