بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحالی یوونتوس و فرانسه ؛ پل پوگبا به تمرینات برگشت

بازگشت پل پوگبا به تمرینات یوونتوس در فاصله یک ماه تا آغاز جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۴
بازگشت پل پوگبا به تمرینات یوونتوس در فاصله یک ماه تا آغاز جام جهانی

پل پوگبا پس از پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد و در به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس، بار دیگر تمریناتش را با این تیم از سر گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، پل پوگبا پس از پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد و در به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد تا بار دیگر خاطرات خوبش در این تیم را تکرار کند.

اما شرایط مطابق میل هیچ یک از این دو طرف پیش نرفت و او به دلیل مصدومیت هنوز موفق نشده است از ابتدای فصل تا به حال در ترکیب این تیم به میدان برود. مصدومیت او از ناحیه زانو بود که در نهایت باعث شد تن به عمل جراحی بدهد.

این بازیکن 29 ساله حالا بار دیگر به تمرینات یوونتوس برگشته و به نظر می‌رسد که آماده است تا بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند و در میدان حاضر شود.

شاگردان مکس آلگری نتایج خوبی در چند هفته اخیر نگرفته‌اند و نمایش ضعیف آنها باعث شده است که انتقادهای بسیاری از این تیم صورت بگیرد. گفته می‌شود مدیران این باشگاه حتی شرایط برکناری مجدد این مربی ایتالیایی را نیز بررسی کرده‌اند.

با این حال، بازگشت این ستاره فرانسوی می‌تواند شرایط را به شکل قابل توجهی برای آنها تغییر دهد، البته این در صورتی است که او بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد و به یکی از ستاره‌های حاضر در زمین تبدیل شود.

بازگشت او به تمرینات و احتمال حضورش در ترکیب یووه خبر خوبی برای تیم ملی فرانسه و دیدیه دشان در آستانه شروع جام جهانی 2022 قطر نیز به حساب می‌آید. آنها هم منتظر دیدن شرایط پوگبا هستند تا مشخص شود که آیا جایی در فهرست فرانسه برای حضور در این رقابت‌ها دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *