بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل هایی از محمد صلاح که جهان فوتبال را شگفت زده کرد + فیلم

گل های برتر صلاح روی فرار های سرعتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶


بررین گل های محمد صلاح با تکیه بر فرار های سریعش را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل های فوق العاده از محمد صلاح که با تکیه بر سرعت و فرار های سریع ستاره مصری لیورپول به ثمر رسیده است را آماده کرده ایم.


محمد صلاح حامد محروس غالی ( زادهٔ ۱۵ ژوئن ۱۹۹۲) بازیکن فوتبال اهل مصر است که برای باشگاه لیورپول بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی فوتبال مصر است.

او سابقه عضویت در تیم‌های المقاولون العرب، بازل، چلسی، فیورنتینا، رم و لیورپول را دارد.

صلاح سابقه ۷۳ بازی و ۴۵ گل ملی در کارنامه دارد. محمد صلاح در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با گل کردن پنالتی در دقیقهٔ ۹۵ باعث صعود مصر به جام جهانی پس از ۲۸ سال شد.

المقاولون العرب
محمد صلاح فوتبالش را از آکادمی باشگاه المقاولون مصر شروع کرد و در ابتدا در پست مدافع چپ تیم جوانان باشگاه بازی می‌کرد.

او همچنین در سال ۲۰۱۰ نخستین بازی خود را در سطح بزرگسالان برای این باشگاه انجام داد. وی در دسامبر ۲۰۱۰، در بازی برابر الاهلی توانست نخستین گلش را بزند.

بازل

۲۰۱۴
باشگاه فوتبال بازل دومین مقصد اوست. در آوریل سال ۲۰۱۲، او با قراردادی چهار ساله، رسماً به عنوان بازیکن جدید باشگاه بازل سوئیس معرفی شد.

در ژوئن، نخستین بازی‌اش و در اوت نخستین حضور رسمی خود به عنوان بازیکن بازل را تجربه کرد. او یک هفته پس از نخستین حضور در لیگ، نخستین گلش در تیم تازه‌اش را زد.

چلسی

۲۰۱۵
در ژانویه ۲۰۱۴، انتقال صلاح به چلسی با مبلغی نزدیک به ۱۱ میلیون پوند انجام شد. این انتقال، او را به نخستین بازیکن مصری تاریخ باشگاه فوتبال چلسی تبدیل کرد.

در فوریهٔ همان سال، صلاح در پیروزی تیمش مقابل نیوکاسل، نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد. نخستین گلش نیز در شهرآورد لندن، در برابر آرسنال به ثبت رسید.

او در بازی‌های زیادی برای چلسی به میدان نرفت و برخی رسانه‌ها حضورش در این تیم را ناموفق می‌دانند.[۱۷]

فیورنتینا

صلاح در حال بازی برای باشگاه فوتبال فیورنتینا در سال ۲۰۱۵
در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۵، صلاح به‌طور قرضی راهی فیورنتینا شد. با وجود اینکه فیورنتینا می‌خواست قراردادش را دائمی کند، این بازیکن زیر بار نرفت.

رم
محمد صلاح با وجود پیشنهاد از فیورنتینا به رم پیوست. او اعلام کرد از این انتقال خوشحال است و رم را یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های بزرگ جهان دانست.

لیورپول

۲۰۱۷
محمد صلاح که دیگر در رسانه‌ها از او با عنوان «ستارهٔ مصری» یاد می‌شد، با انتقالی ۴۵ میلیون یورویی به باشگاه فوتبال لیورپول پیوست.

با عدم موفقیت در گل‌زنی در بازی‌های ابتدایی یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به علت جذب بازیکن برگشت خورده دیگر تیم لیگ برتری یعنی چلسی مورد هجمه انتقادات قرار گرفت اما صلاح به سرعت توانایی‌های خود را اثبات کرد و در پایان فصل اول با ۳۶ گل زده بالاتر از لیونل مسی و هری کین بهترین گل‌زن لیگ‌های برتر اروپا شد.

محمد صلاح یکی از مهره‌های تأثیرگذار لیورپول در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹–۲۰۱۸ و لیگ برتر انگلستان در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *