بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله روزنامه ایران به علی دایی پس از واکنش اینستاگرامی شهریار

روزنامه ایران : انتظار می‌رود علی دایی اشتباه خود را اصلاح کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱
علی دایی

پست اینستاگرامی علی دایی درباره مرگ دانش آموز اردبیلی باعث شد تا روزنامه وابسته به دولت به اسطوره فوتبال ایران حمله کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پست اینستاگرامی علی دایی درباره مرگ دانش آموز اردبیلی باعث شد تا روزنامه وابسته به دولت به اسطوره فوتبال ایران حمله کند.

پس از مرگ دانش آموز اردبیلی و حواشی به وجود آمده،دایی پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که حواشی زیادی داشت. پس از انتشار این پست، عمو اسرا پناهی دانش آموز فوت شده از دایی خواست تا حرف هایش را پس بگیرد. حالا روزنامه ایران؛ روزنامه وابسته به دولت هم به علی دایی حمله کرده است و نوشت:

شایعه کشته شدن یک دانش‌آموز در اردبیل در حالی طی روزهای گذشته مطرح شد که حتی برخی رسانه‌های معاند مانند بی‌بی‌سی نیز از این دروغ عقب‌نشینی کرده‌اند. اما در اقدامی عجیب علی دایی از فوتبالیست‌های سابق کشورمان در صفحه شخصی خود این ادعا را تکرار کرد و مدعی برخورد با دانش‌آموزان در یک مدرسه در اردبیل و قتل یک دانش‌آموز شد. روز گذشته خانواده اسرا پناهی دختری که هفته گذشته بر اثر بیماری درگذشت و رسانه های بیگانه او را همان دانش آموز کشته شده معرفی کرده بودند نسبت به اظهار نظر علی دایی واکنش نشان دادند. انتظار می‌رود دایی اشتباه خود را اصلاح کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *