بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خطر در کمین ستاره پرسپولیسی تیم ملی

افت محسوس مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در بازی های اخیر

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۳:۴۵
مهدی ترابی در پرسپولیس

مهدی ترابی تقریبا به صورت قطعی جام جهانی را از دست داده است و ستاره پرسپولیس این روزها در شرایط ایده الی قرار ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به امتیاز ۱۸ رسید تا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر در هفته نهم شود.

تک گل این دیدار را یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا فعلاً با پنج گل زده در رأس گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

برد اقتصادی پرسپولیس در حالی رقم خورد که مس رفسنجان تا حالا هیچ شکستی را در فصل جاری روبروی اسم خود نداشت اما استراتژی یحیی گل محمدی باعث کسب سه امتیاز خانگی برای این تیم شد.

با وجود اینکه پرسپولیس توانست اولین شکست فصل حریف رفسنجانی را رقم بزند اما همچنان زیر تیغ انتقادات برخی پیشکسوتان خود قرار گرفته است. آنها در مصاحبه‌های خود معتقدند انتقال توپ از هافبک به خط حمله به کندی و با درصد اشتباه بالا در حال انجام است.

شاید تفکری که گل محمدی در دقیقه ۶۰ دیدار پنجشنبه گذشته مقابل مس رفسنجان نیز به آن رسید. سرمربی پرسپولیس تهران پس از گذشت دو سوم از زمان بازی هافبک‌های بازیساز خود نظیر سروش رفیعی و مهدی ترابی را بیرون کشید تا محمد عمری در کارهای دفاعی کمک بیشتری به پرسپولیس کند و امید عالیشاه نیز به عنوان مهاجم سایه پشت سر لوکادیا برای استفاده از ضد حمله‌ها قرار بگیرد.

خروج ترابی از میدان مسابقه زنگ خطر جدی برای هافبک ملی پوش پرسپولیس محسوب می‌شود.

اثر گذاری او نه تنها در پنج برد فصل جاری پرسپولیس بسیار کم بوده است بلکه عامل اصلی شکست این تیم مقابل تراکتور تبریز محسوب می‌شود.هافبک مورد علاقه کارلوس کی روش حالا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با عدم تمرکز در تیم باشگاهی روبرو است و کمترین نشانه‌های بازیکن خلاق گذشته را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *