بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام جنجالی آقای گل فصل پیش با سه بازیکن پرسپولیس

شوخی گادوین منشا با سه بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل مس رفسنجان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۸
پرسپولیس

قبل از شروع بازی پرسپولیس و مس رفسنجان ، منشا با ۳ بازیکن پرسپولیس شوخی‌های عجیبی انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس بعد از دو هفته ناکامی‌مقابل تراکتور و سپاهان و از دست دادن صدرجدول، این هفته موفق شد در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به برتری برسد و با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی، تیم سخت کوش محمد ربیعی را شکست دهد و دوباره به صدر جدول بازگردد. این دیدار به غیر از حواشی معمول اکثر بازی‌های لیگ برتر، حواشی کمتر دیده شده ای هم داشت که در گزارش زیر آن را می‌خوانید.
شیخ سوژه عکاسان شد
شیخ دیاباته مهاجم جدید پرسپولیس بعد از مدت‌ها مصدومیت بالاخره در بازی مقابل مس رفسنجان در لیست سرخ پوشان قرار گرفت و در دقایق پایانی بازی هم به میدان رفت تا اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد. دیاباته که دو فصل در استقلال حضور داشت، و سابقه آقای گلی با این تیم را هم در کارنامه دارد، بعد از مدت‌ها پا به ورزشگاه آزادی گذاشت. قبل از شروع بازی دیاباته به سوژه اصلی عکاسان تبدیل شده بود و عکاسان از زوایای مختلف از مهاجم جدید پرسپولیس عکاسی می‌کردند.
شوخی‌های عجیب و غریب منشا با ۳ پرسپولیسی
گادوین منشا مهاجم فعلی مس رفسنجان، دو فصل خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و گل‌های مهمی‌را برای این تیم زد. منشا که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد تسلط خوبی به زبان فارسی پیدا کرده و به راحتی میتواند با دوستان ایرانی اش صحبت کند. گادوین که ارتباط خوبی با چند بازیکن پرسپولیس دارد، قبل از شروع بازی به سراغ دوستان قدیمی خود در این تیم رفت و با آن‌ها به خوش و بش پرداخت. گادوین که بسیار هم شوخ طبع است با علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و سید جلال حسینی شوخی‌های عجیب و غریبی انجام داد که در نوع خودش جالب بود.
امیری: به جان مادرم برخورد نداشتم
در دقیقه ۳۰ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان، حرکت لب خط محسن آذرباد با تکل وحید امیری همراه شد و داور هم به ستاره ملی پوش پرسپولیس کارت زرد نشان داد. امیری که بازیکن بسیار با اخلاقی هم هست، خطاب به داور و کمک داور بازی گفت هیچ خطایی مرتکب نشده و برخوردی با بازیکن حریف نداشته است. امیری حتی به جان مادرش قسم خورد که بازیکن حریف را نزده و اصلا مستحق گرفتن کارت زرد نبوده است.
تعجب پرسپولیسی‌ها از حرکت جالب حامد لک
حامد لک گلر فصل قبل پرسپولیس با دلخوری از این تیم جدا شد و به مس رفسنجان پیوست. لک که انگیزه‌های زیادی هم برای تقابل با تیم سابقش داشت، قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با همه پرسپولیسی‌های حاضر روی نیمکت روبوسی کرد. لک که از گل محمدی دلخور بود، با او هم روبوسی کرد که همین موضوع باعث تعجب پرسپولیسی‌ها شده بود. همچنین لک اصلا ارتباط خوبی با چند همبازی سابق خود ندارد ولی آن‌ها را هم بوسید تا صحنه‌های جالبی در ورزشگاه آزادی خلق شود.
پروژکتورها زودتر روشن شدند
در پی اتفاقاتی که در جریان بازی پرسپولیس و تراکتور رخ داد که حواشی زیادی درست شده بود، پیش از آغاز بازی پروژکتورهای ورزشگاه را روشن کردند تا اتفاقات بازی با تراکتور تکرار نشود.
انتقاد شدید یک بازیکن مس از ربیعی
یکی از بازیکنان تیم مس رفسنجان وقتی متوجه شد که نامش در لیست این تیم نیست، پیش از آغاز بازی بسیار ناراحت بود و بین چند بازیکن مس از محمد ربیعی سرمربی این تیم به شدت انتقاد می‌کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *