بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

کوروش برمک : زدن ۹ گل برای پرسپولیس خوب نیست

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۳
کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس گفت : پرسپولیس در 9 بازی 9 گل به ثمر رسانده است و این برای تیمی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست و در تاریخ فوتبال ایران پرسپولیس را به‌عنوان یک تیم تهاجمی می‌شناسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس درباره برتری پرسپولیس برابر مس رفسنجان اظهار داشت:

این یک بازی سخت برای پرسپولیس بود، ولی مهمترین نکته گرفتن سه امتیاز بود که خوشبختانه این اتفاق برای شاگردان یحیی گل‌محمدی رخ داد. البته پرسپولیس باید در بازی‌های بعد تهاجمی‌تر بازی کند، چون زدن یک گل در هر بازی نمی‌تواند تضمینی برای برد باشد.

وی با اشاره به عملکرد خط حمله پرسپولیس در این فصل خاطر نشان کرد:

پرسپولیس در 9 بازی 9 گل به ثمر رسانده است و این برای تیمی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست. در تاریخ فوتبال ایران پرسپولیس را به‌عنوان یک تیم تهاجمی می‌شناسند و هواداران هم انتظار بازی تهاجمی از تیم‌شان دارند. من فکر می‌کنم پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند، البته این نظر من است. پرسپولیس در خط دفاع و دروازه شرایط خوبی دارد، ولی خط حمله این تیم باید قدرت بیشتری داشته باشد.

برمک در مورد عملکرد یورگن لوکادیا در پرسپولیس گفت:

او مهاجم چارچوب‌شناسی است، ولی یک نفر هم باید کنارش باشد و اگر پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند، قطعاً این موضوع روی عملکرد لوکادیا هم تأثیرگذار است. از طرفی این را هم باید بگویم که نقش هافبک‌های پرسپولیس در گلزنی لوکادیا بسیار مهم است و آنها باید بیشتر این مهاجم را در موقعیت گل قرار دهند. اگر او به خوبی در موقعیت گلزنی قرار بگیرد کارش را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع به بازی بعدی این تیم برابر ملوان بندر انزلی تصریح کرد:

این درست است که آنها نتایج خوبی نگرفتند، ولی پرسپولیس هرگز نباید ملوان را دست‌کم بگیرد. این تیم در انزلی خطرناک است و پرسپولیس باید باهوش و بابرنامه بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *