بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقلالی ها به دیدار رئیس فدراسیون رفتند

گلایه اعضای باشگاه استقلال از عملکرد داوران در دیدار با مهدی تاج

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۰
گلایه اعضای باشگاه استقلال از عملکرد داوران در دیدار با مهدی تاج

بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال با استفاده از این فرصت غیر برنامه ریزی شده چند دقیقه ای با مهدی تاج حرف زد و از داوری گلایه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاروان تیم استقلال در بازگشت از اصفهان با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

به گزارش پارس فوتبال، بیژن طاهری، سرپرست تیم استقلال با استفاده از این فرصت غیر برنامه ریزی شده چند دقیقه ای با مهدی تاج حرف زد و گلایه های باشگاه استقلال را نسبت به داوری ها در هفته های اخیر مطرح کرد. در حالی که کمیته داوران قضاوت حمید حاج ملک در بازی با فولاد را بدون نقض می داند، استقلالی ها بر این عقیده اند داور باید به سود آنها پنالتی اعلام می کرده و در بازی دیروز هم پیام حیدری به زعم استقلالی ها باید خطای محمد قریشی روی آرش رضاوند را پنالتی اعلام می کرد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال مهدی تاج سخت در تلاش برای ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی به ایران است و خداداد افشاریان به عنوان رییس کمیته داوران اعلام کرده است، در روزهای آتی خبر خوشی در این زمینه به فوتبالی ها می دهد.

رییس فدراسیون فوتبال هم با دعوت مجموعه استقلال به آرامش اعلام کرد که اشتباهات داوری در هر مسابقه ای سهوی و اجتناب ناپذیر است و او و مجموعه اش سخت تلاش می کنند تا با ورود VAR به کشور این اشتباهات را به حداقل برسانند. بیژن طاهری دراین دیدار نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد ساپینتو هم گلایه هایی مطرح کرد و با توجه به اعتراض باشگاه استقلال به زودی این پرونده از سوی کمیته استیناف مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *