بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعویض طلایی استقلال در اصفهان ؛ ساپینتو 3 امتیاز را دزدید

ورود سجاد شهباززاده به زمین ، دلیل اصلی برد استقلال برابر ذوب آهن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
استقلال و ذوب آهن

پنجمین تعویض استقلال در دیدار مقابل ذوب‌آهن احتمالا بهترین تعویض سرمربی پرتغالی برای گرفتن نتیجه در اصفهان بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پنجمین تعویض استقلال در دیدار مقابل ذوب‌ آهن احتمالا بهترین تعویض سرمربی پرتغالی برای گرفتن نتیجه در اصفهان بود.

به گزارش پارس فوتبال، پیروزی دقیقه نودی استقلال در ورزشگاه فولادشهر سرمربی این تیم را در جایگاه ویژه به مرز جنون رسانده بود و شدت شادی استقلالی‌ها باعث شد تا ذوبی‌های حاضر در جایگاه از کوره در بروند. اما شادی ساپینتو و استقلالی‌ها چه بسا اگر با تعویض هوشمندانه آنها همراه نمی‌شد، جای خودش را به یک شکست تلخ می‌داد.

ماجرا از این قرار است که بعد از سه تعویض در مهره‌چینی که استقلال را رو‌به‌جلوتر و سرعتی‌تر کرد، ریکاردو ساپینتو دست به یک قمار بزرگ زد و بازی را با تعویض شهباززاده به جای چشمی به شکلی انتحاری درآورد. همین موضوع باعث شد که میانه میدان استقلال از تراکم کمتری برخوردار شده و در ازای آن فاز تهاجمی استقلال تقویت شود.

در این بین مهدی تارتار به خوبی به گرا دادن به بازیکنانش، میانه میدان را تصاحب کرد و با دو سه ضدحمله کاری کم مانده بود پیروزی بزرگ هفته را در اصفهان به دست بیاورد. حضور درویشی و احسون پنشنبه دقیقا در همین راستا بود که بلافاصله بعد از ضدحمله خطرناکی که منجر به خلق یک موقعیت جدی در محوطه آبی‌ها شد، کادر فنی استقلال با یک تغییر به موقع، سعید مهری را به جای آرش رضاوند به میدان فرستاد تا علاوه بر بهره بردن از نفس تازه این بازیکن، از خصوصیات تدافعی‌تر شماره هشت به نسبت شماره 88 استفاده کنند. قرار گرفتن مهری در کنار مهدی‌پور تملک توپ را به استقلال برگرداند و مهری با قرار گرفتن در کنار مدافعین تیمش، بازیسازی از خط عقب را هم برای آبی‌ها تسهیل کرد.

تعویضی که نه‌تنها جلوی ضدحملات سریع ذوب را گرفت، بلکه با برگردان ابتکار عمل به دست استقلالی‌ها، زمینه‌ساز پیروزی لحظه آخری و شیرین مدافع عنوان قهرمانی در اصفهان شد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *