بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ساپینتو شوت زنی را در اصفهان یاد گرفت

آمار بالای شوت زنی بازیکنان استقلال در مصاف با ذوب آهن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵
آمار بالای شوت زنی بازیکنان استقلال در مصاف با ذوب آهن

استقلال در بازی با ذوب آهن به دفعات موقعیت گل پیدا نکرد اما در نهایت با یک گل پیروز شد و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در بازی با ذوب آهن به دفعات موقعیت گل پیدا نکرد اما در نهایت با یک گل پیروز شد و به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد.

به گزارش پارس فوتبال، این طبیعی بود به این خاطر که ذوب آهن با هدایت مهدی تارتار یک تیم خوب در سازمان دفاعی است و پیش از رویارویی با استقلال در هیچ یک از بازی ها مغلوب حریفان نشده بود.

در مصاف با تیم های جوان و دونده که پشت توپ پرتعداد بازی می کنند، یکی از راه های رسیدن به گلزنی شوت از راه دور است. تیم ساپینتو که در بازی های قبلی و در مصاف با تیم های مشابه از این شیوه بهره نگرفته بود، در مصاف با ذوب آهن چندین بار اقدام به شوتزنی کرد. توسط آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، محمد محبی و حتی مهدی قایدی. این درست که هیچ یک از این شوت ها تبدیل به گل نشد، اما تکرار این کار در بازی های آتی می تواند برای استقلال امتیاز آور باشد، چرا که قرار نیست همیشه شوت ها در چارجوب نباشد یا دروازه بان موفق به مهار همه آنها شود.

از سبک بازی استقلال در برابر ذوب آهن پیدا بود که ریکاردو ساپینتو روی این شیوه در تمرین کار کرده است و شاگردانش بر اساس از برنامه قبل طراحی شده اقدام به شوتزنی می کردند. تعداد تیم هایی که در لیگ برتر همانند ذوب آهن در زمین خودی پرتعداد بازی می کنند، کم نیست و به یقین استقلال با اضافه کردن این شیوه به تاکتیک های خویش در آینده می تواند راحت تر از حریفان امتیاز بگیرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *