بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جزئیات کولاک مهدی طارمی مقابل چشمان اسطوره رئال مادرید و بایرن مونیخ + سند

بایرلورکوزن ۰ - ۳ پورتو ؛ دبل مهدی طارمی مقابل یاران ژابی آلونسو

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵


مهدی طارمی که در بازی رفت با 2 پاس گل، زمینه‌ساز پیروزی پورتو مقابل لورکوزن شده بود، در بای‌آره‌نا نیز 2 بار دروازه این تیم را باز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی که در بازی رفت با 2 پاس گل، زمینه‌ساز پیروزی پورتو شده بود، در بای‌آره‌نا نیز 2 بار دروازه لورکوزن را باز کرد.
پس از 2 پاس گل در بازی رفت، مهدی طارمی این بار با 2 گل از روی نقطه پنالتی حکم حذف لورکوزن از لیگ قهرمانان اروپا را تا حدود زیادی به امضا رساند، مگر آنکه در 2 دیدار باقی‌مانده، معجزه ای برای سردار آزمون و هم تیمی هایش رخ دهد.
دور چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری یک مسابقه حساس در بای‌آره‌نا همراه بود. جایی که تیم های 2 مهاجم اصلی تیم ملی ایران به مصاف هم رفتند. آزمون به دلیل مصدومیت، این دیدار را مانند مسابقه رفت از دست داد ولی مهدی طارمی می توانست توانایی هایش را در این مسابقه به نمایش بگذارد.

مسابقه رفت در شرایطی که با تساوی بدون گل دنبال می شد، ناگهان با درخشش مهاجم بوشهری پورتو سرنوشتش تغییر کرد و طارمی با 2 پاس دیدنی، زمینه ساز گل های پیروزی بخش تیمش بود تا تیم سرجیو کونسیسائو پس از تحمل 2 شکست در بازی های ابتدایی، امیدهایش را برای صعود حفظ کند.

پورتو در همان دقیقه 6 بازی و توسط گالنو به گل نخست بازی دست یافت و 10 دقیقه بعد، لورکوزن صاحب یک ضربه پنالتی شد و می توانست اختلاف را کاهش داد. کریم دمیربای پشت این ضربه ایستاد و در عین ناباوری این موقعیت بزرگ را از دست داد و دیوگو کاستا سنگربان جوان پورتو این پنالتی را مهار کرد. اتفاقی که در بازی رفت نیز رخ داده بود و او پنالتی پاتریک شیک را گرفت.
اما در نیمه دوم این مهاجم ایرانی پورتو بود که کار لورکوزن را یک‌سره کرد. با خطای امین عدلی به روی گالنو، ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه هجده قدم اعلام شد اما پس از بازبینی صحنه توسط اتاق VAR، ایستوان کواچ، داور مسابقه اعلام کرد که خطا درون محوطه جریمه رخ داده و پورتو صاحب ضربه پنالتی شد.
مهدی طارمی که از قبل نیز با اشاره دست به داور بازی اعلام کرد خطا داخل محوطه جریمه رخ داده، پشت این توپ ایستاد و با خونسردی کامل، ضربه اش را به وسط دروازه زد و توانست اختلاف را به عدد 2 برساند. اما روند گلزنی های این بازیکن در بای‌آره‌نا تمام نشد. دقایقی بعد باز هم گالنو درون محوطه جریمه سرنگون شد و باز هم داور یک خطای پنالتی را به سود آبی و سفیدهای بندرنشین اعلام کرد.
بازیکن بوشهری که پنالتی زن اول تیمش محسوب می شود، دوباره پشت توپ قرار گرفت. او باز هم رقص پای همیشگی خود قبل از زدن ضربه نهایی را به نمایش گذاشت و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه، لوکاس هرداکی که جهت توپ را نیز درست تشخیص داده بود، مغلوب کرد و موفق به دبل برابر تیم آزمون شد.
طارمی که در مسابقه رفت با 2 پاس گل عامل بزرگ پیروزی مهم پورتو برابر لورکوزن در دراگائو بود، در این مسابقه نیز با 2 ضربه مطمئن توانست پنالتی هایش را به گل تبدیل کند و تیم سرجیو کونسیسائو در آلمان با 3 گل پیش بیفتد و پیروزی آنها قطعی شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *