بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساپینتو بر سر دوراهی ؛ مرادمند بازی کند یا غلامی؟

رقابت محمدحسین مرادمند و عارف غلامی برای قرارگیری در ترکیب ثابت استقلال برابر ذوب آهن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۸
استقلال و ذوب آهن

عارف غلامی مهره ثابت استقلال در خط دفاع بار دیگر به تمرینات این تیم برگشته است و حالا رقابت جالبی با محمدحسین مرادمند خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عارف غلامی مهره ثابت استقلال در خط دفاع بار دیگر به تمرینات این تیم برگشته است.

به گزارش پارس فوتبال، او پیش از بازی با فولاد به دلیل فعالیت در فضای مجازی از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد. در نهایت روز گذشته این مدافع به اردوی تیم استقلال برگشت تا تمرینات خود را برای بازی با ذوب آهن آغاز کند.

از آنجایی که عارف غلامی پیش از بازی با فولاد یکی از مهره های ثابت و موثر استقلال در خط دفاعی بوده در مورد استفاده از این بازیکن یا جانشینش در بازی با فولاد (محمدحسین مردامند) تردیدهایی وجود دارد، به خصوص که این مدافع باتجربه هم نمایش خوبی در بازی با فولاد داشت.

به نظر می رسد در فولاد شهر اولویت بازی با محمدحسین مرادمند باشد. جدا از نمایش خوب این بازیکن در بازی با فولاد، عارف غلامی چند روزی است که با استقلالی‌ها تمرین نکرده و به نظر می‌رسد، اندکی از شرایط تمرین و مسابقه دور باشد و ترجیح سایپنتو در چنین شرایطی استفاده از مدافع سابق تیم پدیده در ترکیب تیمش است. هر چند عارف غلامی با بازگشت به شرایط آرمانی خیلی زود می تواند به ترکیب تیمش برگردد. در نهایت، باید گفت دوری چند روزه عارف غلامی از تمرینات استقلال به ضرر او تمام شد، چون در شرایطی که کارلوس کی‌روش لیگ برتر را زیر نظر گرفته است، او در ترکیب تیم استقلال به میدان نمی‌رود؛ مدافعی که پیش‌تر توسط اسکوچیچ بارها به اردوی تیم ملی دعوت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *