بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چالش بزرگ چپ و راست سپاهان در مرکز ملی

تلاش امید نورافکن و رامین رضائیان برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷
نورافکن و رضائیان در تیم ملی

رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.

به گزارش پارس فوتبال، صادر نشدن ویزا برای حضور در اردوی اتریش دردسر بزرگی برای رامین رضائیان و امید نورافکن ایجاد کرد که حضور آنها در جام جهانی 2022 قطر را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

در روزهای غیبت این دو بازیکن که مدعیانی جدی برای حضور در دو پست دفاع چپ و راست تیم ملی هستند، فرصت در سمت چپ خط دفاعی به احسان حاج صفی و ابوالفضل جلالی داده شد و در سمت راست هم صادق محرمی بازی کرد.

با توجه به برآیند اتفاقاتی که در اتریش و دو بازی برابر اروگوئه و سنگال رقم خورد، می‌توان اینطور جمع بندی کرد که کی‌روش و کادرش تا حد زیادی برای استفاده از حاج صفی در سمت چپ خط دفاعی و محرمی که انتخاب اول و آخر آنها بود، در سمت راست به نتیجه رسیدند ولی همچنان نمی‌‎توان با قاطعیت درباره این موضوع اظهارنظر کرد.

نورافکن و رضائیان در تیم ملی

این‌ها (حاج صفی و محرمی) دو انتخابی هستند که احتمالا با عملکرد امید و رامین در بازی‌های باشگاهی تا شروع مسابقات، مینی کمپ‌های پیش رو و اردوی مهم پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی تحت نظر قرار خواهند گرفت.

گذر از رضائیان و نورافکن که این روزها هم در میان بازیکنان تاثیرگذار سپاهان نامشان دیده می‌شود به نظر نمی‌رسد کار ساده‌ای باشد. این دو به احتمال فراوان در جام جهانی حضور خواهند داشت و رقیبانی سرسخت برای محرمی و حاج صفی. با این حال اگر در اتریش حضور داشتند شاید در حال حاضر شرایط به مراتب بهتر و جایگاه باثبات‌تری در تیم ملی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *