بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه سنگین امباپه به گالتیه ؛ رابطه شاگرد و استاد شکراب شد + عکس

استوری کیلیان امباپه در واکنش به اظهارات کریستوف گالتیه علیه وی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۴
کیلیان امباپه

به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، با انتشار عکسی در اینستاگرامش به کریستوف گالتیه طعنه زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، با انتشار عکسی در اینستاگرامش به کریستوف گالتیه طعنه زده است.

به گزارش پارس فوتبال، پاری سن ژرمن شنبه شب در دهمین هفته از رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف رنس رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شود.

این تساوی ممکن بود برای این تیم گران تمام شود اما مارسی در دیگر دیدار این هفته رقابت‌های لیگ فرانسه موفق نشد برابر آژاکسیو به پیروزی برسد و با شکست این تیم، جایگاه پی اس جی در صدر جدول حفظ شد.

دست گالتیه در این بازی چندان باز نبود. لیونل مسی به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نرفت و از سوی دیگر فشردگی دیدارها و برگزاری هر هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان فشار زیادی به نیمار آورده بود. در نتیجه، او ترجیح داد که در این بازی از نیمار در ترکیب اصلی استفاده نکند و به این بازیکن استراحت دهد. هرچند او در نیمه دوم وارد زمین شد.

این مربی فرانسوی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

بازی کیلیان تا حد زیادی به نیمار و مسی بستگی دارد. من به این موضوع دقت کرده بودم و هرچه بازی بیشتر جلو رفت، بیشتر به این موضوع اطمینان پیدا کردم. این همکاری باید شکل می‌گرفت. به محض ورود نیمار به زمین شرایط بهتر شد و ما شاهد نیمه دوم بهتری بودیم.

کیلیان امباپه

مطرح کردن این اظهارات به مذاق امباپه خوش نیامده است و او با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از عبارت «گروه اصلی» استفاده کرد تا بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شوند که هدف او از انتشار این تصویر کنایه به گالتیه بوده است.

این اولین باری نیست که امباپه چنین رفتاری را از خود نشان می‌دهد و پیش از این نیز انتقادهایی را از سرمربی پی اس جی مطرح کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *