بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشاور حقوقی تلفنی خانواده با وکیل خانواده

چگونه مشاوره حقوقی خانواده پیدا کنیم؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۱
مشاور حقوقی تلفنی خانواده با وکیل خانواده

وقتی که شما با یک مشاوره حقوقی خانواده خوب در ارتباط باشید و اطلاعات و راهکارهای لازم را در مورد مسئله به وجود آمده از وی بپرسید هم استرس و اضطراب درونی شما کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید با دید عقلانی‌تری به موضوع نگاه کنید، هم اطلاعات حقوقی جامع و کاملی درباره موضوع پیش آمده بدست آورده‌اید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خانواده اولین و مهم‌ترین نهادی است که در هر جامعه وجود دارد. شاید به نظر برسد که مسائل هر خانواده تاثیری در اجتماع و جامعه نمی‌گذارد، اما کاملا برعکس بوده و اصلی‌ترین نهادی که تاثیر مستقیمی بر جامعه می‌گذارد خانواده است.

در همه خانواده‌ها مشکل وجود دارد و گاهی این مشکلات جنبه قانونی و حقوقی به خود گرفته و باعث می‌شود افراد سردرگم شوند و به کسی نیاز پیدا کنند که به جنبه حقوقی مسائل مربوط به خانواده وارد باشد یعنی مشاور حقوقی خانواده.

موضوعاتی که در زمینه حقوق خانواده وجود دارد ظرافت و اهمیت زیادی داشته و به همین دلیل است که بسیار به افراد توصیه می‌شود حتما با یک مشاور حقوقی خوب مراجعه نمایند.

اما چگونه می‌توان مشاور حقوقی خوب را پیدا کرد؟ اصلا مشاور حقوقی خوب چه کسی است؟ همراه ما باشید تا یک مشاور حقوقی خانواده به شما معرفی کنیم.

مشاور حقوقی تلفنی خانواده با وکیل خانواده

مشاور حقوقی خانواده کیست؟

هر یک از زن، مرد و فرزندان در خانواده وظایفی دارند که باید آنها را انجام داده و حقوقی دارند که باید آن را دریافت کنند.

ممکن است با خود فکر کنید مسائل مربوط به هر خانواده نیاز به دخالت قانون و حتی قانون‌گذاری ندارد اما خوب است بدانید گاهی اختلافات و مشکلات در خانواده چنان پیچیده می‌شود که تنها به دست قانون قابل حل خواهد بود.

قانون برای هر یک از زن و مرد و فرزند حقوق و وظایف تعیین کرده است تا به آن پایبند باشند و در صورت تضییع حق، بتوانند آن را مطالبه کنند.

در چنین حالتی دادخواست طلاق خانواده باید برای حل مسئله به کسی که در این زمینه دانش و تجربه کافی دارد یعنی مشاور حقوقی خانواده مراجعه نمایند و از او کمک بگیرند.

البته دقت کنید که مشاور حقوقی خانواده با مشاوره روانشناسی فرق دارد. مشاور حقوقی خانواده کسی است که مسائل را از جنبه حقوقی و قانونی بررسی کرده و راهنمایی‌های حقوقی ارائه می‌دهد.

از همین جهت لازم است که شخص مشاور تحصیلات آکادمیک در رشته حقوق داشته باشد.

مشاور حقوقی خانواده باید اطلاعات حقوقی کاملی در زمینه مسائل مربوط به خانواده داشته باشد و با تجاربی که کسب کرده است به افراد کمک کند.

شما نیز اگر به دنبال راه حل حقوقی برای حل مسائل مربوط به حقوق خانواده هستید بهتر است با کارشناسان مجرب سایت طلاق 24 ارتباط برقرار کنید و از راهنمایی‌های آنها بهره‌مند شوید.

مشاور حقوقی تلفنی خانواده با وکیل خانواده

مشاوره حقوقی خانواده شامل چه مواردی می‌شود؟

حقوق خانواده یکی از شاخه‌های رشته حقوق است و مسائل زیادی را در بر می‌گیرد که در ادامه آنها را نام خواهیم برد:

  • مسائل مربوط به نکاح و ازدواج مانند الزام به ثبت ازدواج دائم، ازدواج مجدد زوج، اثبات رابطه زوجیت و اخذ اجازه ازدواج دختر
  • مسائل مربوط به نفقه مانند نفقه زوجه، نفقه فرزند، ترک انفاق، نشوز زوجه، تمکین و تهیه مسکن
  • مسائل جهیزیه همچون درخواست استرداد جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه و تامین دلیل جهیزیه
  • فسخ نکاح، موارد فسخ نکاح و تدلیس در نکاح
  • مسائل مهریه، مهرالمثل، ممنوع الخروج کردن مرد، تامین خواسته و توقیف اموال و اعسار از پرداخت مهریه
  • حضانت فرزند، موارد سلب حضانت، اثبات نسب، صدور حکم رشد، جحر، رفع حجر، قیمومت، نصب قیم و عزل قیم
  • شروط ضمن عقد، شرط تنصیف دارایی، اجرت المثل، نحله
  • طلاق به علت عسر و حرج، طلاق رجعی، طلاق خلع و مبارات، طلاق بائن، طلاق توافقی، صدور گواهی عدم امکان سازش و رجوع زوجین

تمامی مسائل فوق در حوزه حقوق خانواده قرار می‌گیرد و به همین جهت است که گفته می‌شود که حقوق خانواده طیف گسترده‌ای از موضوعات را شامل می‌شود.

مشاور حقوقی تلفنی خانواده با وکیل خانواده

چگونه مشاوره حقوقی خانواده پیدا کنیم؟

افراد زیادی در حال حاضر با مشکلات حقوقی در خانواده خود مواجه شده‌اند و می‌خواهند بدانند که چگونه باید یک مشاور حقوقی خانواده خوب پیدا کنند.

سایت طلاق 24 این مشکل را برای افراد حل کرده است چون بستری را فراهم کرده که افراد می‌توانند با بهترین وکلا و مشاوران حقوقی خانواده ارتباط برقرار کرده و با هر کدام که تمایل داشتند مشورت کنند.

همچنین افراد می‌توانند در این سایت سابقه آن مشاور را نیز مشاهده کنند.

از دیگر خدماتی که این سایت برای افراد فراهم کرده این است که آنها می‌توانند به صورت آنلاین نیز با مشاور حقوقی انتخابی خود گفتگو و چت کنند و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بهترین وکلای خانواده وصل شوند.

خوشبختانه در سایت طلاق 24 مشاوران حقوقی وجود دارند که به صورت کامل بر تمامی مسائل حوزه حقوق خانواده مسلط هستند و می‌توانند در کمترین زمان پاسخ سوالات حقوقی شما را در این زمینه حقوق خانواده و راهکارهای قانونی که در رابطه با مشکل شما وجود دارد را ارائه دهند.

وقتی که شما با یک مشاوره حقوقی خانواده خوب در ارتباط باشید و اطلاعات و راهکارهای لازم را در مورد مسئله به وجود آمده از وی بپرسید هم استرس و اضطراب درونی شما کاهش پیدا می‌کند و می‌توانید با دید عقلانی‌تری به موضوع نگاه کنید، هم اطلاعات حقوقی جامع و کاملی درباره موضوع پیش آمده بدست آورده‌اید.

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *